Avatar billede serverservice Praktikant
06. juni 2006 - 11:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Anbefal Medlemssite for en forening - til at dele filer, info o

Vi er en forening der skal bruge et færdigt site til at udveksle info og meddelser og filer.
Det skal være for medlemmer - og de skal have adgang til info og filer. - altså noget login.
Samme sted forum og gerne mulighed for at sende beskeder til medlemmer/alle.

Nogle anbefalinger ...har set på http://groups.msn.com ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2006 - 12:05 #1
groups.yahoo.com er også en mulighed.

I kan også selv hoste det og så bruge www.postnuke.com
Avatar billede serverservice Praktikant
06. juni 2006 - 12:23 #2
ok ser på det - og det må gerne være gratis hvis muligt.
Har set på www.groups.msn og www.groupcare.dk.

Vi har desværre ikke tid/ekspertise til selv at lave noget, men er det nødvendigt at betale må det gøres.

Takker for din gode hjælp indtil vidre - andre forslag er velkomne også
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juni 2006 - 12:31 #3
Kik på denne artikel der kunne være en løsning

http://www.eksperten.dk/artikler/966

ellers se på http://www.fullxml.com derer en fuldt funktionel portal med alt hvad det indebære
Avatar billede serverservice Praktikant
06. juni 2006 - 16:11 #4
Glemte at sige - der skal være mulighed for dansk opsætning
Avatar billede serverservice Praktikant
07. juni 2006 - 08:41 #5
->James t Jeg overvejer meget kraftigt at anvende postnuke da det giver mig muligher for selv at strikke noget sammen og bruge plads på mit domæne. Faktisk en perfekt løsning når det først kører som det skal.
Kom med et svar og tak herfra
Jvf www.postnuke.dk
Avatar billede serverservice Praktikant
16. juni 2006 - 11:34 #6
james-t , jeg venter på svar fra dig....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2006 - 12:04 #7
svar, sorry, har ikke fået mails, fra E.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2006 - 12:04 #8
he he

j;-)
Avatar billede serverservice Praktikant
23. juni 2006 - 10:36 #9
Nå , men så kører det sg i postnuke - vores nye site http://www.vaerkstedshuset.dannyboyd.dk/ .. og værsgo