Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 14:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

No input data

Hejsa

Jeg har lige haft lidt probs med at køre Cycling manager 06, det frøs mm. så kunne jeg pludselig ikke få computeren op og køre, den skrev NO INPUT DATA på skærmen, jeg tog så mit Geforce 6600GT ud og med over til min bror og det kørte ellers fint på hans comp.

Så kunne det nærmest kun være bundkortet tænkte jeg og tja en opdaterering ville da være ok, så en P4 3 GHZ med asus bundkort, MEN damnit den skriver det samme igen, også på det indbygget grafikkort, samt en ekstra skærm jeg har, hvad re der galt???????
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 15:23 #1
anyone?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2006 - 15:30 #2
Ram problemer
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 15:37 #3
har prøvet at tage begge blokke ud, og sætte hver især i for sig selv og det hjalp ikke, ingen bip eller noget som helst, alt starter ellers op som det skal....altså alt kører
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 16:19 #4
Så fik jeg hentet min brors PC, har taget hans ram ud og sat dem i min, virker stadig ikke ...samme problem
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2006 - 16:44 #5
"altså alt kører" Der er vel netop intet der kører - har du mulighed for at låne brormands strømforsyning ?
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 19:43 #6
Jo det hele virker sådan umiddelbart som det skal. Har prøvet med strømforsyningen. Og haft hans ram over i min, samt hans grafikkort. akurart det samme.
Også haft mit grafik og ram i hans, virker perfekt.
Syntes bare det er underligt, kan sådan set snart ikke være mere, da bundkort og cpu er skiftet... regnede som sagt med det var bundkortetet, men ak nej
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 19:45 #7
altså alt starter umiddelbart op, blæsere, hdd´s (3) samt dvd drevet. også blæseren på gfx kortet starter. Men ingen beeps eller noget som helst, heller ikke uden ram
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2006 - 19:57 #8
Er du sikker på at skærmen virker ?? jeg ved godt det er dumt men har du prøvet at fjerne batteriet fra bundkortet for at cleare CMOS det må jo allerede være der det går galt - Er du sikker på at du har fået CPUèn ordentlig trykket ned - har du husket at montere det extra strømkabel (4 pins) hvis det kræves
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 20:11 #9
Ja skærmen virker, da jeg satte den anden computer til.
Cpu´en ja rimelig sikker, men mystisk at den gør det samme nu som med det andet bundkort og cpu. Det var en Sempron 2.06 ghz og det her er en intel 3.06 så der er iht forskel.
Ekstra strømkabel, har jeg ikke set eller hørt om, men prøver lige at skille den ad igen og samle.... så er jeg sikker på den er sat ordenligt ned.
Prøver også lige med batteri
Avatar billede allison Nybegynder
31. juli 2006 - 20:19 #10
ingen effekt ved at fjerne batteri og cpu sidder som den skal
Avatar billede allison Nybegynder
01. august 2006 - 19:07 #11
ingen andre?
Avatar billede allison Nybegynder
03. august 2006 - 19:27 #12
Avatar billede azrael Nybegynder
03. august 2006 - 19:27 #13
Kan computeren boote? Jeg ved godt, at du intet kan se, men kan du *høre* om alt lyder rigtigt (de rigtige "bip" lyde)?