Avatar billede jacla Nybegynder
09. september 2006 - 00:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man ændre brugernavn uden at miste øvrige data som point mv.

Jeg har lyst til at ændre mit bruger navn, for at få lidt styr på alle de brugernavne jeg efterhånden har rundt omkring.

Derfor vil jeg gerne ændre mit på eksperten, helst uden tab af andre oplysninger.

venlig hilsen

Jan
Avatar billede fxj Juniormester
09. september 2006 - 00:34 #1
Jfr http://www.eksperten.dk/regler.phtml skal du være promedlem

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede jacla Nybegynder
09. september 2006 - 01:04 #2
Jeg er pro medlem, men kan læse mig til at, hvis jeg skifter brugernavn er det ved at lukke min konto og derved miste placeringen jeg har opnået.

Så er det ikke relevant.

Men tak for hurtigt svar

vh

Jan
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. september 2006 - 08:56 #3
Jeg læser nu: "NB: Eksperten Pro-brugere kan under Konto -> Indstillinger skifte brugernavn og behøver derfor ikke at gøre som beskrevet ovenfor."
Avatar billede jacla Nybegynder
10. september 2006 - 11:23 #4
erikjacobsen=> OK Det vil sige at jeg kan kalde mig eks dmz-zonen i stedet for jacla, uden at miste min point?

Et klart ja eller nej er 60 point værd. eller et link, hvor jeg kan finde svaret.

Venlig hilsen

Jan
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. september 2006 - 11:39 #5
Nu har jeg aldrig prøvet, men det e hvad jeg læser og hører. Ja, du kan kalde dig "billgates" uden at miste point (hvis navnet ikke er taget). Linket, hvor du kan læse det samme som mig, er det link, der allerede er givet.