Avatar billede jingle_jim Juniormester
02. oktober 2006 - 21:36 Der er 13 kommentarer

lave andre hændelser med denne figur

Nogle der kan lave andre aktioner med den figur, som jeg har sat link til her på siden..

http://www.humletennis.dk/cms/Main.asp?ID=21607

Det skal helst være i forbindelse med tennis, men ellers ingen krav..
Avatar billede shooka Nybegynder
03. oktober 2006 - 01:34 #1
Hej Jim, jeg har lige prøvet at lave din elg, og her er hvad, der kom ud af det:

Rammen rundt om er med vilje, da billedet ville komme til at se mystisk ud, når græsset og fuglen går udover kanten

http://www.shooka.dk/eksperten_dk/spm736145/elg2.gif

Ellers er det uden ramme her:

http://www.shooka.dk/eksperten_dk/spm736145/elg.gif

Det skal lige siges, at jeg ingen erfaring har i at tegne elge... :)
Avatar billede schaefer Nybegynder
03. oktober 2006 - 04:18 #2
Det skulle du måske overveje at blive ved med shooka, det ser ialfald rimeligt godt ud synes jeg.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
03. oktober 2006 - 09:55 #3
Det ser skide godt ud..

Kan du lave nogle hvor "Elgen" eller hvad fanden det nu er for et dyr.. Spiller tennis..

Fx et hvor bolden er højere oppe.. et hvor han slår en baghånd.. et hvor han slåt en forhånd.. et hvor han springer efter en bold. Et hvor han jubler. Et hvor han krammer Elg-pigen osv osv.. Selvfølgelig behøver du ikke lave alle sammen, men så mange du orker/gider/kan
Avatar billede jingle_jim Juniormester
03. oktober 2006 - 15:05 #4
andre er selvfølgelig også velkommen til at komme med nogle forslag
Avatar billede jingle_jim Juniormester
04. oktober 2006 - 20:55 #5
Er det ikke noget du har lyst til at lave?
Avatar billede shooka Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:17 #6
Hej igen... Jeg har desværre ikke haft tid til at kigge på det, og det jeg har stadig ikke. I weekenden skulle der nok komme noget fritid, og så skal jeg nok forsøge mig med mine 'kunstneriske evner'.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
04. oktober 2006 - 21:28 #7
Det er kanon.. Jeg har lige et andet ønske.. hvis du kan lave en hvor vores lille ven (elg) sidder på en stol eller bænk udenfor et lille skur/hus, hvor der over døren står TENNIS CAMP, ville det være helt vildt genialt.. Evt. ligger der lidt bolde rundt omkring foran skuret/huset og står en ketcher lænet op af huset..

Ved godt det er meget at forlange.. og kan ikke rigtig tilbyde andet end point, samt at vi evt. nævner dit firma på vores kommende hjemmeside, hvis du har sådan et..
Avatar billede jingle_jim Juniormester
08. oktober 2006 - 18:48 #8
Jeg håber du har noget/når noget :-)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
10. oktober 2006 - 10:26 #9
Jeg vil ikke presse dig, men bare skrive en venlig besked i håbet om at du ikke glemmer mig :-)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
24. oktober 2006 - 12:52 #10
Hey!

Nu må jeg lige høre om det er noget du har lyst/tid til ellers må jeg finde en anden løsning, nu går vi nemlig snart i luften.
Avatar billede shooka Nybegynder
28. oktober 2006 - 13:57 #11
Hej Jingle Jim... Jeg har virkelig prøvet, men det lykkedes bare ikke for mig. Jeg håber, der kommer nogle andre, som kan hjælpe.. Du må undskylde, at jeg ikke har svaret før nu... Det er jeg altså ked af :(
Avatar billede jingle_jim Juniormester
20. november 2006 - 14:59 #12
Hej Shooka.

det lader ikke til at der er andre der kan byde ind.. Så hvis du smider et svar så må jeg lukke det ned og selv prøve..
Avatar billede jingle_jim Juniormester
29. december 2006 - 17:10 #13
Det er super bittert, at det aldrig blev til noget med den tegneserie.. Men smider du et svar, så giver jeg dig point.