Avatar billede fuxie Nybegynder
15. oktober 2006 - 15:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke logge på MSN

Hej. Jeg har prøvet i NewsGroups, men får intet svar :(

Hej.

Jeg har de sidste to døgns tid ikke kunne logge på MSN (Build 8.0.0812.0)..

Den står bare og blinker frem og tilbage mellem den blå og grønne mand, og bliver der i timevis uden der sker noget..

Jeg kom hjem fra job i fredag, og jeg var online... Så loggede jeg den af, da min ISP skulle checke noget ved min linje, uden der var nogen former for traffik.. Da vi var færdige, kunne den ikke logge på..
Jeg har prøvet at reboot, og samme resultat..

En enkelt gang, blev den dog halvt logget på... Der kom nemlig den velkendte popup med at der lå en mail til mig..

Min hotmail den er tilknyttet virker opåklageligt, både i Web og i OE..

Funktioner -> Indstillinger -> Forbindelse siger jeg har direkte forbindelse til .NET Messenger Service

Nogen idéer????

Jeg har lige (for 15 minutter siden) prøvet at re-downloade seneste version (denne gang på engelske, før var den dansk) og installeret den. Jeg kan stadig ikke logge på :(
Avatar billede fuxie Nybegynder
15. oktober 2006 - 15:11 #1
Måske skulle jeg lige tilføje at jeg har ingen problemer med at logge på, hvis jeg bruger http://webmessenger.msn.com
Avatar billede leif Seniormester
15. oktober 2006 - 19:32 #2
Jeg har hørt flere som har problemer, gad vide om der er en route til MSN som er nede.
Avatar billede fuxie Nybegynder
15. oktober 2006 - 19:43 #3
Jeg har forhørt mig på diverse chats, og ingen af dem der svarede havde problemer... Men det er jo ingen garanti...

Dog synes jeg det plejer at være sådan at når en MSAN-server er nede, er hotmail også nede... Der er jo et hav af servers til hotmail, så nogen kan være nede uden andre er det, men det hænger somregel sammen...

Dog melder MSN ingen drifts-problemer..
Avatar billede nva Praktikant
16. oktober 2006 - 10:09 #4
Hvilken fejlkode får du?
Avatar billede fuxie Nybegynder
16. oktober 2006 - 15:46 #5
Ingen....

Den står bare i timevis og forsøger at logge på...
Avatar billede fuxie Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:47 #6
Idag fik jeg så for første gang en fejl kode...
Meeeeen, den er jo hen i vejret..

Error 81000395: You cannot sign in to Windows Live Messenger
You may not be able to sign in because you entered the wrong e-mail address. Try the following:
Make sure that your e-mail address meets the following criteria:
Contains exactly one at sign (@).
Does not contain consecutive periods (.). For example, user..name@domain.com is not permitted, but user.name1.name2@domain.com is permitted.
Does not begin with a hyphen (-) or a period (.).
Contains only the following characters:
Uppercase or lowercase letters
Numerals
Underscore characters (_)
Hyphens (-)
Periods (.)
Has a user name containing 64 or fewer characters.
Has a domain name containing 64 or fewer characters.
Re-enter your credentials and try to sign in to Messenger again.
Related topics
Troubleshoot connectivity problems

Check your connection status and settings

To provide feedback about Messenger, visit the Windows Live Messenger Feedback website.

Efterfølgende forsøg på at logge på, gør dog også som den plejer: Nemlig intet... :(
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 08:45 #7
Jeg så et sted at nogen havde held med denne http://www.livemessenger.net/downloads/MSNP13DowngraderSetup(www.livemessenger.net).zip - men jeg kender den ikke.
Avatar billede fuxie Nybegynder
18. oktober 2006 - 09:57 #8
Kan ikke få det link til at virke på nogen måde.. Kan du ikek lige lave det igen??
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2006 - 11:59 #9
Jeg har selv lige opdaget at det ikke virker - se bort fra mit indlæg.
Avatar billede fuxie Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:53 #10
Fik et tip på NewGroups....

'Go to Start, run, then type "regedit"

Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\microsoft\MSNMessenger\Policies

Delete the key "contacts.msn.com"'

Og det funklede sgu :)