Avatar billede Skynet Mester
15. oktober 2006 - 15:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Airbrush online?

Hej

Jeg vil lave et billede online, som klienter kan tegne på, og så gemme det.

Er der nogen som kan henvise til et "tegne" script?

Vh Silas
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. oktober 2006 - 19:50 #1
Hej Silas
Jeg kender ikke lige et tegnescript, men hvis du gerne vil have opbygget et script fra bunden vil jeg gerne give dig et tilbud på det. Hvis du er interesseret i dette kan du kontakte mig på www.haastrupit.dk
mvh Ronni
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
16. oktober 2006 - 01:37 #2
Vil foreslå dig at spørge i flash, da løsningen kun kan løses i:

- Flash
- Java
- SVG (xml baseret 'flash' / javascript, virker IKKE i Internet Explorer uden et plugin)
Avatar billede olebole Juniormester
16. oktober 2006 - 11:02 #3
<ole>

SVG virker ligeså godt i IE som i FF. Begge browsere kræver, at en SVG-player er installeret.

I IE kan VML bruges - og det er native i IE  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Skynet Mester
16. oktober 2006 - 11:44 #4
er nu flyttet til http://www.eksperten.dk/spm/738819

Vh silas
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
12. november 2006 - 18:21 #5
bare lige for at gøre det klart, så har Firefox altså SVG indbygget, og skal ikke installeres som plugin (modsat flash).
Avatar billede olebole Juniormester
13. november 2006 - 09:35 #6
bare lige for at gøre det_helt_ klart, så har Firefox altså _ikke_ SVG indbygget - og skal derfor installeres som plugin - helt som Flash.

Den eneste forskel er, at SVG leveres med installer'en til FF - men den installeres ikke automatisk  ;o)
Avatar billede Skynet Mester
22. december 2010 - 17:17 #7
opretter svar, da tråden er flyttet