Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

standardmappen kan ikke åbnes. Hvad gør jeg?

På en total nyinstallation kan jeg ikke få adgang til mit outlook 2003. Opdateringer 100% ok.
Alle pst. backupfiler lå tidligere på drev M. Backupfilen er nu flyttet med over på et nyt drev hvor outlook skal ligge (E drevet) permanent. Backupfilerne er af typen: office datafil.

Så snart jeg klikker på outlook vil den normal spørge efter pst.filen, men her får jeg altså fejlmeldingen: standardmappen til email kan ikke åbnes. filen M:\outlook.pst kunne ikke åbnes"

Jeg har prøvet at af- og geninstallere.

Hjælp - det er ca. 4 GB datafiler til min fars virksomhed jeg her har ansvaret for.
Har desværre ikke flere point.
Avatar billede spine Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:50 #1
prøv om du kan åbne dem som datafil, dvs i outlook, gå i filer - datafilstyring og tilføj datafil herfra.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. oktober 2006 - 15:26 #2
Heysa. Jamen det er jo det som er problemet. Jeg kan ikke åbne outlook.
Avatar billede spine Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:38 #3
nåå i kontrolpanelet findes der et ikon der hedder post, der kan du gøre det samme fra, uden at åbne outlook
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. oktober 2006 - 20:51 #4
Løsningen var: Jeg havde ikke set at mit dvd-rom var blevet tildelt bogstavet M i forbindelse med mine nyoprettelser af drev og partitioner. Jeg prøvede at ændre bogstavet således at jeg kunne give en tilfældig partition bogstavet og herefter lykkedes det mig at få åbnet outlook mappen og få placeret standardfilen på mit E-drev.

Tak for indsatsen.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. november 2006 - 10:52 #5
Tråden lukkes. Tak for forslagene.
Avatar billede ohrt Nybegynder
10. februar 2007 - 17:54 #6