Avatar billede kennot Nybegynder
02. november 2006 - 22:07 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

genskab harddisk efter format/repare

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Jeg sidder inde med en fujitsi siemens bærbar, som efter uforståelige årsager startede op med:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

Oh no, tænkte jeg så!! - og da jeg selv er ret uerfaren, tog min far over og gjorde hvad der stod. Fandt xp cd'en og trykkede r og vupsi, så blev tingene repareret. Vi troede jo at mine ting ville komme igen og alt ville blive normalt. Men alt er forsvundet og vi kan ikke få dem tilbage, hvilket er en stor katastrofe for mig.
Jeg har dog alligevel hørt, at man kan ved hjælp af svære metoder, kan få dokumenterne tilbage og mit spørgsmål er så: Hvordan gør jeg det? Kan det overhovedet lade sig gøre?

Det skal lige siges, at der intet er gjort med min bærbar, andet end at den er blevet "repareret" efter den såkaldte drejebog. Intet nyt er installeret.

- Lykke
ps. (Skriver fra min kærestes profil)
Avatar billede off-line Nybegynder
02. november 2006 - 22:36 #1
Programmet "getdataback" er vist det bedste, men dette program er gratis:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm
Avatar billede off-line Nybegynder
02. november 2006 - 22:39 #2
Og et andet freeware program: http://officerecovery.com/freeundelete/
Avatar billede hcma Novice
02. november 2006 - 22:50 #3
nu da du har "mistet" dine data, er der kun at følge gotfred's råd.
men til en anden gang, hvis du igen kommer til at mangle omtalte fil:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no19
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2006 - 07:46 #4
Hvis du har et operativsystem på din computer kan du bruge TESTDISK - guide på http://www.helgec.dk/lost%20data.html - hvis du ikke har et operativsystem så meld tilbage
Avatar billede kennot Nybegynder
08. november 2006 - 21:15 #5
Jamen jamen jeg klarede selv det hele med hjælp fra et lille fix program :)
Avatar billede hcma Novice
08. november 2006 - 22:12 #6
og hvilket program var det  (måske andre kunne benytte det)
Avatar billede off-line Nybegynder
14. november 2006 - 02:12 #7
Husk at lukke spørgsmålet, og besvar venligst hcma´s spørgsmål.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. december 2006 - 15:29 #8
???
Avatar billede kennot Nybegynder
07. januar 2007 - 23:12 #9
hcma.

Jeg fandt et program somm hed GetDataBack for NTFS og det virkede faktisk super godt :).
Det kan varmt anbefales.
Avatar billede kennot Nybegynder
07. januar 2007 - 23:13 #10
Så jeg tager mine point igen som jeg håber i tager til takke med :)
Avatar billede kennot Nybegynder
07. januar 2007 - 23:13 #11
:)
Avatar billede hcma Novice
07. januar 2007 - 23:21 #12
kennot >>  det var også det program "retired" henviste til 02/11-2006 22:36:15, så han/hun burde retteligt have haft pointene  ;o)
jeg synes du skulle oprette et pointspørgsmål til retired og så henvise til denne tråd (bare min ydmyge mening)
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2007 - 00:08 #13
hcma - "Han" Takker for opbakning:)
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2007 - 00:56 #14
I følge Ekspertens regler, skal en spørger give point til en bruger, som kommer
med det rigtige svar. Jeg gav det rigtige svar, og har derfor krav på de lovede
point. Jeg skriver dette fordi, spørgsmålet allerede er meget gammelt, og du har
8 åbne spørgsmål.
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 13:26 #15
Det kan jeg da godt se :)

Jeg har helt overset det. My bad :( .

Nogle der lige gider fortælle mig hvordan jeg kan give point til retired? :)
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2007 - 13:39 #16
du opretter bare et nyt spørgsmål med Titlen: Point til retired  :o)
og henviser til denne tråd
Avatar billede off-line Nybegynder
09. januar 2007 - 17:46 #17
Jeg har lagt en reminder ind på din karma, den bliver fjernet når eller Hvis,
du afleverer mit tilgodehavende.
Avatar billede kennot Nybegynder
10. januar 2007 - 20:45 #18
Point the Retired :D:D:D

----> http://www.eksperten.dk/spm/755052 <----
Avatar billede off-line Nybegynder
10. januar 2007 - 22:15 #19
Reminder slettet.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. januar 2007 - 13:02 #20
Du har glemt at acceptere og lukke.