Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. november 2006 - 16:54 Der er 1 løsning

startproblemer - hvad gør jeg?

Heysa. Min storesøster fik nedenstående maskine for ca. 10 mdr siden og hun oplever nu pludselig at maskinen ikke vil starte op. Den siger ikke en lyd men lampen på bundkortet lyser.

Kingston HyperX DDR2 2x512MB, DDR2-5400
Asus EN6800GT/2DT/256MB, 6800GT. PCI-E
Pentium4 Prescott 640, 3.2GHz, S775
Asus P5AD2-E/DELUXE, i925XE, LGA775
+ diverse tilhørende dele.

Sidste dag da maskinen heller ikke ville starte op, tog jeg maskinen med ud og fik den meget forsigtigt pustet igennem for støv. Herefter startede den fint op igen.
Nu få dage efter oplever vi igen at den er helt død.
Hvad gør jeg lettetst her?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. november 2006 - 18:13 #1
Jeg har nu fået den startet op ved at tage cpu`en ud og blot sætte den på plads igen. Hmmm tja hvorfor mon det skulle kunne hjælpe??
Tråden lukkes.