Avatar billede papskib Nybegynder
29. november 2006 - 08:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af mappe

Jeg har for nogen tid siden bootet min gamle pc op fra en boot diskette og derved nulstillet den... glemte dog at backe min mappe dokumenter op og vil nu vide om det er muligt at gendanne den på en eller anden måde?...

Tak :)
Avatar billede nva Praktikant
29. november 2006 - 08:08 #1
29. november 2006 - 08:09 #2
"...bootet min gamle pc op fra en boot diskette ..." hvad mener du her ?
Avatar billede nva Praktikant
29. november 2006 - 08:09 #3
Getdataback finder du her http://www.runtime.org/
Avatar billede nva Praktikant
01. december 2006 - 08:20 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede papskib Nybegynder
02. januar 2007 - 20:29 #5
jeg takker for hjælpen... har fået alle mine dejlige filer igen... super!

:)