Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2006 - 18:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

norton ghost 2003 fejlmelding

Heysa:) Jeg har afinstalleret ALT hvad der hedder norton ghost (bortset fra mit image), symantec osv, både via regsupreme pro, cCleaner samt direkte i reg.editoren. Alligevel får jeg denne her fejlmelding hver gang jeg forsøger at installere mit program.
http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=17858

Håber nogen har et tip til hvordan jeg kan få gang i min ghost igen, da jeg har brug for at restore et image.
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 21:45 #1
Hvorfor slettede du ikke bare Norton Ghost via windows tilføj/fjern programmer? den plejer at slette så du kan installere igen, medmindre det self er et program som er på trial
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. december 2006 - 22:20 #2
Windows eget afinstalleringsprogram er slet ikke nok når vi snakker symantec programmer. Faktisk har jeg oplevet at Ccleaner rydder væsentlig bedre op. Heller ikke symantecs egne afinstalleringsprogrammer (http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039) har hjulpet mig i denne her situation. Der ligger fortsat skjulte rester af programmet.
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 23:01 #3
så kan du kun gøre 1 ting :/ og det er format C:
Avatar billede off-line Nybegynder
22. december 2006 - 00:52 #4
Hvis du stadig har Enterprise versionen, skal du geninstallere den, og så
afinstallere med "Your uninstaller" Den findes som en trial, men jeg ved ikke
hvor meget man får lov at slette. Jeg har selv købe versionen. Den rydder virkelig
godt op også i registreringsdatabasen.
Jeg går ud fra, at det ikke er så heldigt, at de sørgelige rester af Ghost, ligger
i en folder i C:\programmer, hvor det kan fjernes manuelt?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. december 2006 - 00:54 #5
Du kan også prøve, at downloade Your uninstaller, og så prøve knappen
Autofix, som rydder up i "døde links" mm.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. december 2006 - 01:01 #6
Ps. Jeg har set på dit link igen. Læste åbenbart forket før. Troede det var en
anden version. Men det er åbenbart den samme:(
Avatar billede off-line Nybegynder
22. december 2006 - 01:24 #7
Er der så ikke en mulighed, i Ghost som hedder restore?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. december 2006 - 17:13 #8
restoren virker ikke så længe jeg ikke kan komme ind i programmet.
Jeg har nu valgt at satse på acronis hvorfor jeg lige opretter en ny tråd.
I får tak for jeres foreslag. I er velkommen til at få point for indsatsen:)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2007 - 17:01 #9
Husk at lægge et svar selv og lukke dit spørgsmål.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. januar 2007 - 17:35 #10
Heysa gotfred> 50% point er dine for indsatsen. Lægger du lige et svar:)
Har du set denne her? http://www.eksperten.dk/spm/757718
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2007 - 18:13 #11
Det er jo en gammel sag, så jeg springer over med point.
Ja jeg har set den, og lagt en kommentar.