Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 10:52 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Søger Logo

Hejsa jeg søger Logo til www.at-data.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 11:00 #1
Hej. Jeg har bikset sammen noget her. Ved ikke om det kan bruges. www.kengun.com/eksperten
12. januar 2007 - 11:05 #2
Jeg vil også anbefale dig, at finde en, der kan læse korrektur på informationerne på hjemmesiden. De mange stave-, tegnsætnings- og grammatiske fejl giver ikke et proffessionelt indtryk.
Avatar billede bill20 Nybegynder
12. januar 2007 - 11:56 #3
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. januar 2007 - 13:52 #4
-Bill--
Er det med vilje du har lavet stavefejl i banneret ? C"a"rtified Partner??

Husk at der er udlovet 3 flasker vin på deres hjemmeside for nyt logo.
Avatar billede bill20 Nybegynder
12. januar 2007 - 14:11 #5
en tastefejl.

*Bill
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 14:12 #6
det er flotte banner især det sidste
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 14:27 #7
ok, så du vil ha noget haløj på. Jeg troede det skulle passe til din side...
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 14:46 #8
Hvor står der om de 3 flasker vin? :o
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. januar 2007 - 14:50 #9
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
12. januar 2007 - 15:02 #10
er det også jer der har http://www.atdata.dk ? eller er det bare navneforviring fra min side?

er det et decideret logo du gerne vil have udviklet, kan vi godt hjælpe dig. hvis det er et banner, som dem de andre eksperter, har lavet nogle eksempler på, skal du tage et af dem - det er de meget bedre til!

Hvis det er et logo i mangler, vil vi gerne lave opgaven. Og vi tager tager gladeligt imod tre flasker god rødvin, hvis der på sigt følger andre betalte opgaver med.

Rasmus / sr2media.dk
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. januar 2007 - 15:45 #11
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 16:40 #12
nu er visst mit banner allerede taget i brug...
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 17:12 #13
Helle det er noget i den stil jeg skal bruge så det bliver nok både det som du har lavet der vil passe bedst
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 17:20 #14
jeg kan ikke finde ud af detmed de point tror at jeg fik trykket forkert
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 17:34 #15
ser ud til at du har givet helle100 de points og det er jo fint nok for det var jo et banner i hennes stil du kunne lide. Så vil jeg blot bede dig om at fjærne mit banner/logo fra din side.
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 17:54 #16
ja det gør jeg så med det var den forkerte jeg fik trykket på og du skal husk jeg har ikke prøvet det med de point før og fik først læst din mail da jeg havde lavet fejlen og det beklager jeg.
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 18:01 #17
hvem var det så du ville give de points? Hvis det ikke var helle100 der skulle have dem så vil hun måske give dem til dem du mener skulle have dem.
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 18:19 #18
jeg ville trykke på Kengun men fik trykket på 2 samtidigt. og så havde jeg ikke muligheden for at trykke på Kengun. og ærgre mig
Avatar billede Kengun Praktikant
12. januar 2007 - 18:29 #19
ok, så vil måske helle100 sette op et lille spørgmål slig at vi kan overføre pointsene.
Avatar billede atdata Nybegynder
12. januar 2007 - 18:50 #20
jeg håber det
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. januar 2007 - 19:51 #21
Er hermed gjort - jeg forstår bare ikke helt det du skriver atdata... først er du mere interesseret i Bill's forsøg og siden lyder det som om det er i mit, men vælger så Kengun... hmmm