Avatar billede baard Juniormester
14. januar 2007 - 21:43 Der er 2 kommentarer

Otlook 2003 - Valg af postformat

Hej

Er der nogle som kan fortælle mig fordele og ulemper ved at bruge de forskellige meddelelsesformater

RTF
HTML
Almindelig Tekst

I meddelelser.

Jeg har selv lidt ide om det, men vil gerne have det præciseret, idet jeg skal bruge det i opbygningen af et større antal standardiserede meddelelser. Og det er rimelig vigtigt, at modtagerne, kan se mailene, som jeg laver dem

mvh og tak for hjælpen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
14. januar 2007 - 21:53 #1
http://en.wikipedia.org/wiki/Rich_Text_Format = RTF

HTML viser mails med billeder mv. Har brugerne dette slået fra som standard, hvilket mange har, så vil de ikke se mailen som du har lavet den.

alm. tekst, ja, almindelig tekst
Avatar billede baard Juniormester
02. juni 2015 - 21:24 #2
Er ved at rydde op i mine åbne spørgsmål. Jeg har ikke været for god til at få disse lukket, og det beklager jeg.

Hvis jeg indenfor en måned modtager svar fra nogle, som tidligere har skrevet kommentarer til spørgsmålet, vil de få tildelt pointene, Ellers lægger jeg selv et svar så jeg på denne måde kan få spørgsmålet lukket