Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2007 - 20:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mystisk mobil nr

hvem står bag dette mystike telefon nummer ,det er et nummer der har ringet på mobiolen

+94115302350

+94 skulle være srilanka men hvem står bag resten
Avatar billede pixar13 Nybegynder
18. januar 2007 - 21:25 #1
Du har ikke ringet tilbage vel? LAD IHVERTFALD VÆR!!
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2007 - 22:13 #2
Jeg fik engang en regning fra et selskab, som påstod, at jeg havde benyttet deres selskab til at lave nogle opkald til nogle numre. Der var en specifikation med numre, der var ringet til, tidspunkter og varighed.

Nummeret, der skulle være ringet fra, blev benyttet af alle fire i familien, inklusiv vores to drenge på 13 og 11 på det tidspunkt.

Jeg undrede mig over, hvad det hele drejede sig om, så jeg prøvede at ringe til et af numrene. I den anden ende kom en drævende kvindestemme, som sagde: "Hej skat, hvad kunne du tænke dig i dag"?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2007 - 23:41 #3
Du har ikke ringet tilbage vel? LAD IHVERTFALD VÆR!!

>>nej uha
nummeret står kun i telefonen som indgående nummer .
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2007 - 10:01 #4
Muligvis en automatisk opringningscentral et sted, der bare tonser en masse numre igennem, i håb om en eller anden ringer tilbage.

Kan huske, at der sidste år var et problem med, at en computer et eller andet sted ringede kontant, og når man så tog røret, kom der en indtalt besked om alt muligt mystisk.

Dvs. rent telefon spam.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2007 - 12:44 #5
Lad endelig være!!! :D

for det gjorde jeg nemlig..

en eller anden ringede til mig med et psyko udenlandsk nummer, og da jeg tog røret, var det et eller andet underligt som snakkede, der var ganske få ord man forstod... måske 1 ord pr. 10.. og resten fattede man ikk.. og man spurgte jo bare "var?" "var?" "var?"..

jeg fik dog aldrig en regning :)
og det var også et +9x nummer
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
19. januar 2007 - 19:01 #6
Det kan være poker vertify hvis du eksempelvis har tilmeldt dig en bonus !
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2007 - 18:47 #7
dog ikke

hvis i vil have lidt point så læg venligt et svar ,vi kommer vist ikke nærmere hvem der står bag nummeretg
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2007 - 22:57 #8
Ellers tak, jeg springer over :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. januar 2007 - 11:53 #9
Der er ingen der har løst noget - så behold du dem bare :)

God søndag.
Avatar billede robotten Praktikant
23. januar 2007 - 12:29 #10
Jep. At lukke :)
Avatar billede robotten Praktikant
26. januar 2007 - 11:41 #11
Hepper!
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2007 - 14:44 #12
ok