Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2007 - 20:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne nøgler i regedit.

Bullguards firewall virker ikke længere på min pc.
Herfra har jeg fået at vide jeg skal geninstallere den og forinden fjerne tidligere samt alle nøgler i regeidt.
Men jeg der er nøgler som ikke lader sig fjerne.
Hvorfor?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2007 - 21:02 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/683

se punktet med tilladelser i regedit
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. januar 2007 - 21:03 #2
Højreklik på nøglerne og klik tilladelser. Så kan du tage fuld kontrol over nøglerne, og derfter kan du slette dem.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2007 - 21:13 #3
Rigtigt. Tak for svaret
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2007 - 21:15 #4
selv tak.. øh

:S
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. januar 2007 - 21:49 #5
Tak for point.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2007 - 19:28 #6
...undskyld kalp. Din henvisning viste også hvad der skulle gøres...
Men i farten stod det i forevernewbies svar som jeg brugte.
Faktisk burde i dele og hvis det er, kalp, laver jeg et nyt så du kan få dine p.
(Jeg havde lidt travlt med en ansøgning og den forb. comp. vil ikke noget stort set. svchost bruger ml. 70 og 99% af cpuen og Bullguard har slået alle svchost sammen og skriver blot under politikker at de er forskellige og efter have genistal.eret det flere gange og alt muligt andet bliver man træt ... )
Avatar billede kalp Novice
22. januar 2007 - 19:29 #7
nej nej det er skam ok;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
22. januar 2007 - 19:41 #8