Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2007 - 18:06 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

God matematik bog om de grundlæggende regler !

Hej !

Er der nogen der kender en rigtig god matematik bog med alle de grundlæggende ting i, folmer, ligninger, brøker osv. i ! Det har jeg virkelig brug for ! Jeg har godtnok sån en bog, men jeg kan bare ikke finde den og når det er nu jeg skal bruge den, så hjælper det ikke så meget !!

Niveau, alle niveauer !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2007 - 22:27 #2
nu tænke jeg nu mere på DK, men hel iorden !! Smid et svar !
Avatar billede martin_moth Mester
23. januar 2007 - 11:50 #3
I Schaum er der IKKE så meget som een linies forklarende tekst - det er et opslagsværk, hvis du i forvejen fatter hvad det går ud på. Bare så du ved det :o)
Avatar billede rynke10 Novice
23. januar 2007 - 13:41 #4
http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/
Her er det mest grundlæggende rimelig godt forklaret.
Avatar billede tiger_dk Mester
23. januar 2007 - 19:10 #5
til rynke10 - det er da endlift en ret ginial side !

til martin_moth - det er netop det der er problemet, jeg fatter nemlig ikke hel hvad det går ud på !!

smid et svar !
Avatar billede tiger_dk Mester
23. januar 2007 - 19:21 #6
jeg tror jeg lider af lidt talblindhed ! Se mere omkring det her http://www.talblindhed.dk/ det er et ret nyt, som man ikke kender så meget til !

Det er mider om ordblindhed, bare det her er med tal !
Avatar billede tiger_dk Mester
23. januar 2007 - 19:22 #7
det er et ret nyt handicap
Avatar billede martin_moth Mester
24. januar 2007 - 11:55 #8
Det kan jo også være, at du bare er godt gammeldags dum ;o)
Avatar billede martin_moth Mester
24. januar 2007 - 11:56 #9
(sorry - den lå lige til højrebenet)
Avatar billede rynke10 Novice
24. januar 2007 - 14:45 #10
Linket er da et sted at starte, det er rimelig godt forklaret, synes jeg.
Avatar billede tiger_dk Mester
24. januar 2007 - 16:08 #11
til matin_moth  - hvad fanden biller du dig ind ??? Hvad hvis det var dig der hvade det således !! Pas på hvem du kritisere !!
Avatar billede djmaster Nybegynder
24. januar 2007 - 17:35 #12
Her er der gratis pdf udgaver af diverse formelsamlinger.

Jeg bruger dem godt nok sjældent, men der er i hvert fald til lidt forskellige nivauer.

http://ventus.dk/store/math.ashx
Avatar billede tiger_dk Mester
25. januar 2007 - 09:51 #13
beklager mit vredes udbrud, men jeg synes den kommentar matin_moth kom med, var noget under bæltestedet !
Lad nu beholde den gode stemning her på eksperten, vi er jo ikke ude på genere nogen !

Så lad ikke ske igen, er det en aftale !
Avatar billede martin_moth Mester
25. januar 2007 - 14:32 #14
tiger.dk : Måske skulle du lære hvad ;o) betyder før du bander ad folk osv.. Det er vist kun dig der bidrager negativt til stemningen
Avatar billede djmaster Nybegynder
25. januar 2007 - 16:45 #15
martin_moth --> siger du at så længe man afslutter sine krænkende kommentarer med en smiley, så er det helt okay at gøre grin med andre folks handicap?
Avatar billede martin_moth Mester
25. januar 2007 - 18:22 #16
næ, men nu var det jo heller ikke det jeg gjorde...

her kan man vist tale om en fjer der blev til ti høns
Avatar billede tiger_dk Mester
25. januar 2007 - 20:10 #17
jeg synes nu lige det var under bælte stedet, hvad hvis det var dig der havde havde et handicap ! Ville jeg grine af dig hvis du sad i en kørestol, det er jo princippet akurrat det samme du gør ved mig !!
Avatar billede martin_moth Mester
26. januar 2007 - 07:28 #18
Ok, jeg kan nu se, at du i virkeligheden ER dum!

slut herfra
Avatar billede tiger_dk Mester
26. januar 2007 - 07:59 #19
ok, det vat dumt sagt, sorry ! Se bort bort for det jeg skrev her til sidst, men jeg synes nu lige det var lidt fejt det du startede med hel fra starten:

Det kan jo også være, at du bare er godt gammeldags dum ;o)

(men det kan jo også både have betydning på en positive eller negative retning)

kan vi ikke lige lægge det her bag os, jeg hader at være uvenner med FOLK og ikke have sluttet fred med dem før eller siden !
Avatar billede martin_moth Mester
26. januar 2007 - 08:29 #20
Vi kan sagtens lægge det bag os, jeg har lagt det bag mig for lang tid siden og er kun i denne tråd stadig, fordi du bliver ved med at fedte rundt i det her.

Du skal være velkommen til at lægge det bag dig også, og jeg håber så at du kan leve med, at jeg nu synes du rent faktisk ER dum (selv om det nu var sagt i spøg til at starte med).
Avatar billede thegenuine Praktikant
26. januar 2007 - 08:58 #21
slut
Avatar billede tiger_dk Mester
26. januar 2007 - 10:35 #22
nemlig slut prut finale !! finito !! finsh !!