Avatar billede landhj Nybegynder
31. januar 2007 - 22:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logge på msn messenger

Har lige købt en stationær acer E560 med det nye vista home edition .Mit problem er, at jeg ikke kan logge på msn, da den skriver noget om dataforhindring (DEP).Der står man skal ind på udbyder side og tjekke om de har en opdateret DEP.
Er der nogen der kan hjælpe.
Mvh.
KROG
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. januar 2007 - 23:31 #1
Har læst at der skulle være en beta version af Messenger til Vista.
http://forum.nettips.dk/forum_posts.asp?TID=11030
Avatar billede landhj Nybegynder
01. februar 2007 - 20:56 #2
Okay , hvor finder jeg den???
Avatar billede landhj Nybegynder
01. februar 2007 - 22:48 #4
Mange tak , jeg prøver den
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. februar 2007 - 22:58 #5
Takker for point, håber den løser dine problemer. :)
Avatar billede landhj Nybegynder
02. februar 2007 - 19:45 #6
næ det gjorde det ikke , den gør det stadig
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2007 - 20:07 #7
Det var det råd jeg fandt på nettet vedrørende DEB, men hvis du vil have dine point igen, siger du bare til. :)
Avatar billede landhj Nybegynder
02. februar 2007 - 20:58 #8
Det går nok , jeg må bare holde øje med det link du gav mig , det kan være der kommer mere på den side , der må jo komme flere problemer med det
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2007 - 21:35 #9
Kan ikke lige huske om Vista har et sikkerhedscenter ligesom XP, kan være du skal give tilladelse til datakørsel eller Messenger derinde?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2007 - 21:50 #10
Her er en del om hvilke programmer der virker og ikke virker i Vista.

http://www.pro-networks.org/forum/viewtopic.php?t=85553
Avatar billede superbmx Nybegynder
09. februar 2007 - 21:03 #11
Har selv kæmpet med samme problem - og har søgt indformation både på dansk og engelsk, dog uden held!
MEN fandt ud af, noget som gør, at man kan få det til at virke!

Det er lettest hvis du smider en genvej til messenger på skrivebordet. Når du så starter pc'en op, så klik på højre musseknap og vælg "Kør som administrator"... Vista skulle så gerne komme med et popup-vindue og her skal du så bare sige "jaja" eller acceptere...
Nu skulle du kunne logge på uden problemer!

MVH Kristoffer
Avatar billede superbmx Nybegynder
09. februar 2007 - 21:04 #12
Altså højreklik på messengerikonet - og der vælge "kør som administrator"! Sorry... Men det var ldt vigtigt;-)

NU skulle det så virke:-D
Avatar billede landhj Nybegynder
10. februar 2007 - 17:52 #13
jeg installerede msn 7.5 og der fik jeg det til at virke.Dvs. du mener hvis jeg installere den sidste nye version og gør som du beskriver , så skulle det virke??jeg prøver
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. februar 2007 - 01:08 #14
Landhj.... Fik du det til at virke... Jeg gjorde nemlig ikke...
Avatar billede danili_j Nybegynder
04. marts 2007 - 05:40 #15
Heey min msn 7.5 virker helt fint
men som live HAVDE jeg samme problem men der kørte jeg den bare som administrator og så virkede det fint...
Avatar billede landhj Nybegynder
24. november 2007 - 17:32 #16
Undskyld har været væk et stykke tid har downloaded den seneste udgave af msn og nu virker det , hvad med points??? hvem vil have??