Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2007 - 11:18 Der er 9 kommentarer

Skabelon til udskrivning af prismærker

Jeg skal have lavet en for for skabelon eller formular til udkrivning af prismærker på A4 papir på en laserprinter. Der skal være faste felter til at indtaste korte tekster og pris. Hvilket program kan anbefales og hvordan skal opgaven løses?
22. februar 2007 - 11:37 #1
Er det enkelte prismærke i A4 eller?????
Hvilket format
Et helt ark med identiske mærker eller forskellige?
Avatar billede skcvg Nybegynder
22. februar 2007 - 11:38 #2
Jeg ved ikke om der er standardprogrammer til dette.

Jeg er programmør, så jeg ville konstruere et pdf-dokument ud fra indholdet i en passende database.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2007 - 11:49 #3
Eet prismærke pr. A4-side (stor skrift). Det er manuelle data (ingen database som grundlag).
22. februar 2007 - 11:54 #4
Lav det f.eks. i et Word-dokument med formularfelter, så kan du sikre dig at det bliver ensartet hver gang.

Hvilke programmer har du til rådighed?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2007 - 11:59 #5
Diverse Office.
Avatar billede skcvg Nybegynder
22. februar 2007 - 12:02 #6
I burde have data i en fil eller i en database.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2007 - 12:06 #7
Laver den i Access.
Avatar billede hcma Novice
22. februar 2007 - 12:08 #8
Avery Design Pro  (er gratis og med et utal af størrelser på skabelonerne)
Man kan f.eks. lave en Master etiket og så ud fra den tilføje det man ønsker.
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp
Avatar billede hcma Novice
22. februar 2007 - 12:09 #9
glemte helt:  Avery's program kan også generere stregkoder ;o)