Avatar billede dannin Nybegynder
18. marts 2007 - 22:30 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hente vidoer fra YouTube - hvordan?

Hvordan kan jeg downloade de video'er der er på youtube? Eller kopiere dem?
Jeg syntes ikke jeg kan finde nogle steder hvor jeg har mulighed for at downloade dem, og der er et par stykker jeg gerne vil gemme :-)
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2007 - 22:31 #1
firefox og følgende plugin kan http://videodownloader.net/
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2007 - 22:33 #2
du kan benytte denne player til at se dem efterfølgende http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html
Avatar billede dannin Nybegynder
18. marts 2007 - 22:36 #3
KAn jeg ikke få dem lavet om til almindelige .avi filer eller .mpg filer?
Avatar billede gurly Praktikant
18. marts 2007 - 22:53 #4
du kan også downloade youtube videoer og videoer fra "google video" med dette program
http://www.remlapsoftware.com/youripper.htm

du kan konvatere flash videoerne til avi eller mpg med "super"
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Avatar billede gurly Praktikant
18. marts 2007 - 23:07 #5
men faktisk kan det lade sig gøre at få windows media player til at afspille flash flv videoer
http://all-streaming-media.com/faq/media-players/faq-play-Macromedia-Flash-video-flv-files.htm
når man har gjort som beskrevet øverst på siden, så kan det være nødvendigt første gang man vil afspille en flv video, at man højreklikker på den og vælger "åben med" og "væl programmet fra en liste" og så finde windows media player, i listen, og så sætte kryds i at den default skal åbne filtypen, første gang media playeren så åbner en flv video, vil dem komme med en advarsel om at den ikke kender filtypen, men klik bare "ok" og afspil, dette advarsels vindue, har et sted man kan sætte kryds at man ikke vil se det mere.

som beskrev på siden skal man instalere nogle codec fra k-lite codec pakken, sørg for at få instaleret de codec som er beskrevet.

følges alt dette, kan en flv video afspilles med media player ved blot at klikke på filen, åbne den som som andre video filer.

flv videoen har jo den bedste kvalitet som den er, konvatere man den, vil det gå lidt ud over kvaliteten
Avatar billede nva Praktikant
19. marts 2007 - 09:52 #6
Denne VDOWNLOADER er beregnet til netop Youtube og Google http://www.softpedia.com/get/Internet/Download-Managers/VDownloader.shtml og behøver ikke Firefox.
Avatar billede nva Praktikant
19. marts 2007 - 09:53 #7
I øvrigt konverterer den automatisk til avi eller mpg afhængig af dit valg, så den downloadede fil ikke ender som flv-extension.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. november 2007 - 23:27 #8
Jeg har en anden måde..
Find en video på youtube.
fx denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Der hvor der står "youtube". Slet det og skriv istedet "voobys". Så det kommer til at se sådan:

http://www.voobys.com/watch?v=1uwOL4rB-go.

ENTER

Så skal du bare trykke download.
__________________________________________________

Når du har downloaded videoen så du omdøbe den til en filtype. Skriv fx hej og så .flv. =

Hej.flv

Så med Flv Player kan du afspille den. Du kan converter filen til fx .avi fil med en video converter og så afspille på andre video afspiller fx Winamp eller Media Player
.
Avatar billede dosmer Nybegynder
06. januar 2008 - 11:12 #9
Jeg prøvede lige at downloade denne VDownloader.
Men så snart jeg udpakker filerne, går min antivirus ind og fjerner
vdownloader.exe og siger, det er en virus!

trojan: W32/DLoader.EFXK
Avatar billede egzonrh Nybegynder
06. januar 2008 - 17:29 #10
Jeg har fundet en ny og letter måde:

Download den nyeste Real Player.

Så under installationen skal du vælge hvad du vil have. du skal markere noget der hedder "DOWNLOAD NOW" tror jeg det hed.

Efter du har intalleret Real Player, så gå in på Youtube. Vælg en video og så højre klik på den og tryk: Download this video to RealPlayer.

Det virker kun på youtube. Jeg tror faktisk det virker på ALLE hjemmesider.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
06. januar 2008 - 17:30 #11
Hov, den sidste sætning lavede jeg fejl:D
Det virker ikke kun på youtube. Jeg tror faktisk det virker på ALLE hjemmesider.
Avatar billede xiaonvhai Nybegynder
01. december 2010 - 08:07 #12
hente video fra youtube, den bedste måde er at bruge Video Download Studio.
gratis, rent og hurtigt.
http://www.downloadvideos-convert.com/
Avatar billede xiaonvhai Nybegynder
01. december 2010 - 08:08 #13
ingen meget god
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
20. januar 2013 - 08:22 #14
www.downloadvideos-convert.com/ = kan ikke oprette forbindelse.... på min PC.