Avatar billede seamaster Nybegynder
17. april 2007 - 22:36 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Skype - der vises telefonnumre overalt. Man bliver sindsyg!!

Ja jeg er træt af, at Skype viser alle mulige numre som telefonnumre når man f.eks. surfer rundt på internetsider hvor der figurerer forskellige tal. Disse tal vises så som telefonnumre, men det er de ikke!

Jeg kan ikke ændre indstillinger i Skype således, at visningerne forsvinder.

Hvordan gør man?

Tak!
Avatar billede milter Ekspert
19. april 2007 - 22:10 #1
Har du prøvet at opdatere Skype? Prøv at kigge her:

http://www.skype.com/download/skypewebtoolbar/changelog.html

Uddrag af teksten:

"Fix: Dates and other number are highlighted as phone numbers. The recognition algorithm has been improved".
Avatar billede seamaster Nybegynder
24. april 2007 - 11:16 #2
Hej.

Tak for svaret. Jeg har nu opdateret Skype, men der er stadig problemer med, at diverse tal og numre vises som telefonnumre uden at være det.

Kan man ikke slå denne funktion fra i Skype eller på en eller anden måde stille Skype passiv indtil man åbner programmet?

Claus
Avatar billede milter Ekspert
24. april 2007 - 17:45 #3
Nu har jeg ikke samme version som dig, men i min kan jeg gøre dette:

Start Skype > Tools > Options > Advanced > Fjern afmærkning i "Start Skype when I start Windows. Fjern også eventuel afmærkning i "Check for updates automatically".
Avatar billede buen Nybegynder
24. november 2007 - 09:22 #4
Hej.

Er der fundet en løsning på dette problem? Jeg er også ved at blive vanvittig over de åndssvage Skype telefonnumre, der dukker op overalt på diverse hjemmesider osv.
Avatar billede thermik Nybegynder
16. januar 2008 - 02:34 #5
er der fundet en løsning har siddet og rodet efter en ting hvor man kan slå det fra.. så hvis en har en løsning er jeg også varm på den..

Det er lidt trælst at se på alle de numere skype tror er telefon mumere.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2008 - 02:48 #6
Avatar billede seamaster Nybegynder
16. januar 2008 - 20:42 #7
God idé, jeg har blot intet Skype icon i værktøjslinjen!

Vh
Avatar billede thermik Nybegynder
16. januar 2008 - 20:48 #8
Åben IE explore oppe tryk på de 2 pile i højre hjørne hvor der står funktioner vælg fjern adon for sktpe i IE

det var vist løsningen.
Avatar billede seamaster Nybegynder
16. januar 2008 - 21:26 #9
Tjah det var vist det, så let og alligevel så svært :-)
Tak for det.

Jeg vil gerne give point til både thermik og vejmand.

Vh
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2008 - 21:29 #10
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2008 - 21:56 #11
thermik >> Se her, vi deler.  :-)
http://www.eksperten.dk/spm/815058
Avatar billede seamaster Nybegynder
16. januar 2008 - 22:03 #12
Tak vejmand.
Godt du kan når jeg ikke kan.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2008 - 22:05 #13
Ingen problem...  :-)
Avatar billede thermik Nybegynder
17. januar 2008 - 16:07 #14
Tak Hilsen Thermik ! ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. januar 2008 - 16:19 #15
thermik >> Smid venligst et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/815058
Avatar billede geef Nybegynder
31. januar 2008 - 13:40 #16
Er det mig der har misset et eller andet eller er der måske gået rod i de links? Jeg kan ikke finde en løsning på dette problem og følger man links'en løber de bare i ring og lover et svar på næste side...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. januar 2008 - 19:20 #17
geef> Ja, jeg tror at du har misset et eller andet.. :-)

Løsningen er i indlægget 16/01-2008 21:26:19.

For at man kan give en bruger points, skal vedkommende skrive et indlæg som et "svar".. se ved siden af feltet hvor du skriver indlæg, i et spørgsmål der IKKE er afsluttet endnu..

Læs venligst:

FAQ: http://www.expfaq.dk
Avatar billede thermik Nybegynder
31. januar 2008 - 21:18 #18
Lær dog at læse ! svaret står her i denne tråd !