Avatar billede Slettet bruger
18. april 2007 - 00:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Papirkurv er blevet væk

Jeg har ikke nogen papirkurv på skrivebordet.
Hvor kan jeg så finde den?
Mvh
Avatar billede perj Nybegynder
18. april 2007 - 01:08 #1
Vise eller skjule papirkurven

Papirkurven vises normalt på skrivebordet. Du kan eventuelt skjule den.

Sådan viser eller skjuler du papirkurven på skrivebordet
Klik her for at åbne Personlige indstillinger.

I højre rude skal du klikke på Skift skrivebordsikoner og derefter benytte en af følgende fremgangsmåder:

Hvis du vil fjerne papirkurven fra skrivebordet, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Papirkurv.

Hvis du vil have vist papirkurven på skrivebordet, skal du markere afkrydsningsfeltet Papirkurv.

Klik på OK.

Bemærk!
Selvom du vælger at få vist papirkurven, bliver slettede filer stadig flyttet til papirkurven midlertidigt, indtil du sletter dem permanent. Oplysninger om, hvordan du slår papirkurven fra, finder du under Redigere indstillinger for papirkurv.

Se også
Ændre papirkurvens udseende
Avatar billede perj Nybegynder
18. april 2007 - 01:15 #2
Sorry, jeg overså du skrev xp, men tror der er nogenlunde på samme måde som Vista.
Ellers tryk "F1" på dit skrivebord for at få hjælp.
Går i kassen nu:-)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2007 - 01:47 #3
Men hvordan får jeg vist Personlige indtillinger?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2007 - 04:29 #4
Avatar billede perj Nybegynder
18. april 2007 - 11:34 #5
Højreklik på skrivebord - vælg skrivebord - vælg tilpas skrivebord. Tryk "F1" for at se hvordan.
Avatar billede gratis Nybegynder
18. april 2007 - 13:05 #6
i xp kan man ikke slå skraldespanden til og fra, som man kan i vista...
Avatar billede tabiker Nybegynder
20. april 2007 - 17:07 #7
Hej venner,lige en kommentar!! JO man kan godt slå skraldespand fra i XP:højreklick på skrivebord, vælg:arranger ikoner efter,vælg: vis ikoner på skrivebord og vips skraldespand er tilbagde,men den skal selvfølgelig være slået til i egenskaber for skærm:højreklick på skrivebord, vælg:egenskaber, vælg:skrivebord, vælg:tilpas skrivebord, vælg:gendan standarder,og i højreklick på skrivebord kan du frit arrangere  dine ikoner som du har lyst til når du har slået "vis ikoner på skrivebordet" til:gitter, størrelse,automatisk, osv. Keep on Riding Bro´s.  Mvh. Biker.
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2008 - 02:25 #8
Avatar billede nemesicz Nybegynder
28. august 2015 - 13:48 #9
hej jeg har lige fået windows 10 men jeg kan ikke finde min papirkurv selvom jeg går ind i vis/skjul ikoner er der nogen der ved hvordan jeg får den til at vise papirkurven igen.