Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:18 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

Scroll i <td>

Hmmm, kan det ikke passe at man kan lave sådan der kommer en scroolbar i en <td> ????

Jeg mener at have set det, kan bare ikke huske koden :-(

Hjælp
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
31. maj 2001 - 18:20 #1
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
31. maj 2001 - 18:21 #2
ellers kan du lægge en iframe ind i din td
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
31. maj 2001 - 18:22 #3
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:24 #4
De virker fint dem i har linket til. Men det var sådan der kom en normal scroolbar som ved f. eks iframe ?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. maj 2001 - 18:24 #5
kan man ikke bare bruge
scrolling=\"AUTO\"
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:25 #6
Eller få det måske til at virke i ie ved at skrive overflow:scroll og sæt en height på td\'en
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:25 #7
Og det var egentlig ment som et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2001 - 18:26 #8
tænker du på:

overflow: auto

?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:27 #9
<td height=\"180\" colspan=\"5\" valign=\"top\" overflow:scroll>

?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. maj 2001 - 18:28 #10
prøv :)
Avatar billede olebole Juniormester
31. maj 2001 - 18:28 #11
<ole>
http://www.ghtml.com/showoff/scrollbar/index.html
http://www.assembler.org
........de er langt federe  ;o)
/mvh
</bole>
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:30 #12
olebole -> Det er de sikkert, skal bare have en almindelig ;-)
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:31 #13
style=\"overflow:scroll\"
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:32 #14
Men dem Ole linker til ER meget federe :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:32 #15
Funker ikke ?
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:34 #16
Og du har mere fyld i cellen end der er plads til?
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2001 - 18:36 #17
    Response.Write \"<div align=\'center\' style=\'width: 100%; height: 97.5%; overflow: auto\'>\"
      Response.Write \"<center>\"
      Response.Write \"<table border=\'0\' cellpadding=\'5\' cellspacing=\'0\' width=\'95%\' height=\'100%\' valign=\'middle\'>\"
        Response.Write \"<tr>\"
    Response.Write \"<td width=\'100%\' bgcolor=\'#A6A6A6\' bordercolor=\'#000000\' style=\'border: 1 solid #000000;\' valign=\'top\'>\"
    Response.Write \"<A STYLE=\'width: 100%\'>\"
    Response.Write \"<span id=\'h1\'>&nbsp;<br>Endnu engang har soze.dk fået et nyt design, og denne gang vil der ikke kun blive lagt vægt på design (som om hovedvægten nogensinde har ligget dér(!)). For en gang skyld vil siden have mere end en enkel funktion - faktisk er der nu pludselig en masse funktion som du med fordel kan benytte!\"
    Response.Write \"<br><br>Siden er under konstant overvågning og opbygning, så er der en feature du mangler eller bare et forslag til noget der kunne gøres bedre - så lad høre fra dig. Det skal dog siges, at idéen og formålet med siden hele tiden vil være af private årsager.\"
    Response.Write \"<br><br>Og så lige en sidste ting; det hele er opbygget til udelukkende at passe til Explorer så det kan opstå problemer med visningen i andre browsere.\"
    Response.Write \"<br><br><br><br><br><br><br>HØR!... hvad laver du her endnu? opret en bruger og begynd at bruge de mange nyttige ting!\"
    Response.Write \"<br><br><br>/webmaster\"
    Response.Write \"<br>aka keysersoze</span>\"
    Response.Write \"</td>\"
    Response.Write \"</tr>\"
      Response.Write \"</table>\"
      Response.Write \"</center>\"
    Response.Write \"</div>\"
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:36 #18
Jep: <br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2001 - 18:36 #19
DOH! - det var ikke meningen at der skulle så meget med :o/
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:36 #20
Avatar billede olebole Juniormester
31. maj 2001 - 18:38 #21
Den eneste X-browser-metode er at lave en DHTML-scroller  ;o)
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:39 #22
Hmm, kan heller ikke lige selv få det til at virke nu. Vender lige tilbage, hvis jeg finder ud af noget.
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:48 #23
Nååh, i en div
<div style=\"height:200; overflow:scroll;\"><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br></div>
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:51 #24
engrob -> Weeeh ;-) Kan man gøre sådan der kun kommer scrollbars hvis der er brug for dem ?
Avatar billede engrob Nybegynder
31. maj 2001 - 18:52 #25
overflow:auto; som keysersoze skriver
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
31. maj 2001 - 18:54 #26
Takker for hjælpen