Avatar billede joaqin Nybegynder
16. maj 2007 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xp home langsom til at lukke

Hej alle eksperter
Jeg har lige fået en ny pc, og efter jeg har installeret en del software er den blevet utroligt lansom til at lukke ned..
jeg har tidligere haft samme problem med en tidligere pc, hvor jeg har stillet et ligeledes spg, men dette har jeg prøvet..
desuden har jeg læst i et pc blad, at hvis du i ( se nedenstående) registreringsdatabasen ændre værdi fra 0 til 1, ja så vil windows automatisk afbryde evt programmer der af en eller anden grund ikke svarer, således at der vil blive lukket hurtig ned!!

Start>kør>Regedit>HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop..højreklik på Auto End Task > rediger> sæt værdien fra  0 til 1

Dette hjælper heller ikke..
Den er scannet for virus spyware etc

Nogle gode forslag
Mvh
Joaqin
Avatar billede r2k Nybegynder
18. maj 2007 - 22:22 #1
har du kørt nogen form for tweak på den?
Avatar billede joaqin Nybegynder
19. maj 2007 - 08:52 #2
Hej r2k
Nå langt om længe..
Ganske kort
Hvad er Tweak??
mvh Joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 21:13 #3
hej r2k

jeg har prøvet alt, nu er den på værksted
tak for din deltagelse
mvh
joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 21:13 #4
Lukker