Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 20:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg alle de Symantech programmer

Hver gang jeg sletter fra tilføj fjern kommer en melding om ivalid drev g error 1327  Der er mange symantec programmer på denne maskine men denne fejl kommer hver gang.
Jeg vil gerne af med dem alle sammen Systemworks, Ghost Antivirus 2003
Avatar billede hcma Novice
17. maj 2007 - 20:50 #2
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 21:17 #3
Den vil ikke dowloade fra nogen af jeres link. Jeg ved ikke hvorfor. har prøvet mange gange nu. Har lige downloadet Ccleaner så nettet virker godt nok
Avatar billede hcma Novice
17. maj 2007 - 22:01 #4
jeg har overhovedet ingen problemer med at downloade fra begge links
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. maj 2007 - 22:02 #5
Heller ikke her.
java script:openButtonWin('ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe','width=600,height=700,left=200,top=200,scrollbars=1,resizable=1');
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. maj 2007 - 22:04 #6
Man kan åbenbart ikke kopiere linkadressen. :(
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 22:34 #7
Jeeg har fundet det andre steder ved at søge på¨ Norton Removal Tool . Det fungerede ganske udmærket Så smid lige jeres svar begge to Det blev bare et stor arbejde i regedit ved at søge på Norton og Symantec  Tak for jeres hjælp
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 22:42 #8
Havde ellers brugt både Regsupreme og Ccleaner, men sikke en uhyggelig mængde der lå i regedit.  Jeg er glad over at det hele forhåbentlig er kommet væk. Så hcma vil du ikke også smide et svar
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. maj 2007 - 23:12 #9