Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2007 - 12:48 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Kan man downloade fra Youtube (hvis ja hvordan og er det lovligt)

mit Spørgsmål lydder kan man downloade fra Youtube - hvis ja hvordan og er det lovligt?

Jeg syntes ofte at jeg støder på klip  der streames lidt for langsomt (hvilket skyltes opload hastigheden der hvor de ligger) så afspildningen begynder hakke eller lave pauser. derfor kunne det være fed hvis man kunne downloade og afspille og så kunne man se de klippene uden at være på nettet
Avatar billede nva Praktikant
24. maj 2007 - 12:58 #1
Har du tjekket om de ligger i dine temporærefiler?
Avatar billede nva Praktikant
24. maj 2007 - 13:00 #2
Avatar billede nva Praktikant
24. maj 2007 - 13:01 #3
Om det er lovligt eller ej skal jeg ikke kunne sige - og er vist også egentlig ligeglad personligt.
Avatar billede nva Praktikant
24. maj 2007 - 13:02 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede lasraven Nybegynder
24. maj 2007 - 13:11 #5
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/3242
addon til firefox. og ved ikke om det er lovligt eller ej.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2007 - 13:24 #6
nva>> afprøver programmet senere men lydder lovende.

om de ligger i temfiler har jeg ikke checket, men hvis de gør tror jeg bare det er som en form for link (noget lign en coockie/temporary internet file)der gør at når man klikker på den så går den på youtube og streamer og så har jeg jo stadig problemet - men måske tager jeg fejl?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2007 - 13:27 #7
syntes jeg har læst et sted at de filer man hentede skulle omdøbes (endelsen skulle laves om)er det rigtigt og hvis ja til ?
Avatar billede galhund Nybegynder
24. maj 2007 - 14:30 #8
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2007 - 16:31 #9
galhund>> fedt link det virker bare
nva>> beklager men bruger galhunds link istedet

men i kan da godt få lov at dele hvis i skriver svar nva/galhubd
Avatar billede galhund Nybegynder
24. maj 2007 - 17:28 #10
no problemo
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2007 - 07:50 #11
Fint nok :)