Avatar billede dhpii Nybegynder
27. maj 2007 - 18:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

PC til TV

Kære eksperter,

Jeg har købt et 32" Sony Bravia LCD-fladskærm, som har en pc-udgang (male). Jeg har også købt et VGA monitor-cable (male/male), samt et minijack, som jeg ønsker at forbinde de to med (således jeg kan få min computers billede over på mit tv).

Problemet er bare, at mit tv kommer op med meddelelsen "Uden for område", når de er forbundet, og dertil sort skærm (lyden mangler også). Jeg har nVidia GeForce FX 5200 på min computer.

Jeg har prøvet at skifte til Anden Skærm i indstillinger, men lige meget hjælper det.

Mangler jeg en skærmdriver? Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2007 - 18:24 #1
http://www.eksperten.dk/spm/780376 man må maks give 200 point for et spørgsmål. (og det ved -bartfreak godt)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 18:43 #2
men har du SB, tænkt dig at gøre noget ved det, så..O)..???
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2007 - 18:57 #3
hvis du mente du havde løsningen havde du vel lagt et svar, det er jo sådan eksperten virker.

og du svarer som spørger benytter s-video/composite, hvilket spørger jo netop ikke gør, ydermere så mener du grafikkortet skal udskiftes...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 19:01 #4
du er simpelthen for viderkomende..lol

men behold dem bare, du har virkelig brug for dem..hahaha..

hold da op..hihi

sorry,men det er kraftdemne morsomt..
Avatar billede dhpii Nybegynder
27. maj 2007 - 19:16 #5
...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 19:37 #6
dhpii.. blot til orintering.

SB lider af point-fetish´m, så uanset om han har ret el. ej, ville aldrig drømme om at give point tilbage. Det er tydeligt i de fleste tråde, incl. karma tildeling..O)
Og normal kotume er at man beder om et svar, og hvis man kommer til at give den forkerte point. At den så give dem til rette person.
--
Men pyt jeg kan sagtens leve med det..O)
Avatar billede dhpii Nybegynder
27. maj 2007 - 19:49 #7
Okay, godt du kan det - bruge stort set aldrig eksperten, så er ikke så befærdet herinde. Undskyld problemerne..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 19:52 #8
det er ikke dig som burde undskylde..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 21:26 #9
jeg synes, at sb skal levere point tilbage til spørger, da han ikke kom med et brugbart svar.!!!
Og fordi sb ikke acceptere, at bruger gerne vil gi´ point ti rette bruger.!
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 21:33 #10
-bartfreak så anmeld mig, istedet for det her spammeri, du gør det jo også i http://www.eksperten.dk/spm/780515 selvom det er meget tydeligt hvem spørger vil give point.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2007 - 21:44 #11
SB >> Kommentar: dhpii 27/05-2007 18:20:07 i det oprindelige spørgsmål.

Det er endog MEGET tydelig at du har fået pointene ved en fejl, og at spørger ønsker at -bartfreak skal have dem.
Det kan du vist ikke misforstå.
Husk nu det med den nye start.  :-)
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 21:54 #12
vejmand, der ligger mere i det end du (umiddelbart) kender til, deriblandt en bestemt karma tildeling, og om han fortjener de point eller ej, ændrer ikke på han aldrig får så meget som 1 point af mig i noget som helst spørgsmål.

hans konstante provkationer hjælper bestemt heller ikke.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 22:07 #13
konstant provokation,...arghh.. den holder ikke..O)

Sb du vil gerne styre dette site, men det har ødelagt kvaliteten fuldstændigt.
Og hvor sjovt er det er sidde på et site helt alene..
Det er ihvertfald ikke godt for E, el. for dem som har brug for hjælp.!
Hvorfor har du ikke meldt dig til coadmin.?
-
Men som sagt er det nemmere at vinde tour de france, hvis man er på epo..*G*

ps: det er anmeldt..O)

nu for vi se hvad der sker..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 22:09 #14
ps: tak vejmand..!

Det luner meget mere end nogle point.!!!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. maj 2007 - 00:17 #15
08.31 Mandag morgen har jeg rettet henvendelse til Snowball, vedrørende den utiltalende måde screembrille opfører sig på vedrørende fejlagtig modtagne point.
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 00:50 #16
fejlagtigt ? dvs jeg har hacket folks konti og givet mig selv pointene ?
Avatar billede snowball Novice
29. maj 2007 - 12:03 #17
SB: Der er ikke nogen (andre end dig selv) der beskylder dig for at hacke!

Jeg er helt enig i, at du ikke burde have fået (alle) pointene i http://www.eksperten.dk/spm/780376 hvilket også klart og tydeligt fremgår af spørgsmålet. I har begge hjulpet en bruger med hans problemer, så det er vel kun rimeligt at I deler pointene.

Derfor bedes du venligst oprette et nyt spørgsmål på mindst 100 point så -bartfreak kan blive belønnet for hans hjælp. Du kender selv til detaljerne vedr. en sådan overførsel :)

Vedr. http://www.eksperten.dk/spm/780515 så er den lidt i en gråzone, og jeg vil tro at point går til SB fordi han hjælper mere detaljeret, og i den sidste ende er det jo spørger der bestemmer hvem der skal have point.

Snowball / Admin
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:29 #18