Avatar billede jingle_jim Juniormester
01. juni 2007 - 16:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Online deltagerliste ud fra tilmelding via formular

Hejsa..

Jeg står og skal bruge en funktion, som når man tilmelder sig via vores hjemmeside, at man så automatisk bliver tilføjet en deltagerliste et andet sted på sitet.. Er det muligt og lave og er der nogle der gider lave det..Der er en del forskellige parametre, som er væsentlig.. dels så skal navn selvfølgelig fremgå af oversigten. Derudover så er det forskelligt hvilket arrangement man tilmelder sig.. det kan enten være i gilleleje, Humlebæk, Ryvangen osv.

Dvs. at hvis man tilmelder sig gilleleje, så skal man tilføjes listen for gilleleje osv.. Selve den side, hvor oversigten står havde jeg tænkt mig bare var en og samme side, men at siden var delt op i forhold til hver camp, men det er egentlig op til jer hvad der er nemmest.

Det man gerne må kunne se på oversigten er navn, hvilken pakke man har valgt.

Tilmeldingen foregår pt via denne formular, som sikkert skal ændres..
http://www.tenniscamp.dk/TennisCampSommerTilmelding.php

Jeg har for kort tid siden oprettet det under "andre sprog" - her lykkedes det ikke at finde en løsning, så håber I kan hjælpe.

Jeg har mit site på one.com, som gør brug af MySql...
Avatar billede pehory Nybegynder
01. juni 2007 - 20:04 #1
Er det en opgave du vil betale for?
Avatar billede jingle_jim Juniormester
01. juni 2007 - 21:32 #2
Nej, det er en opgave, som jeg håber folk vil tage i mod for 200 point, samtidig med at de støtter et godt formål. Fokus på kost og motion for vores små, er noget som alle burde bakke op om
Avatar billede bauerdata Nybegynder
01. juni 2007 - 23:16 #3
Hvorfor samler røde kors penge ind.
De skal da bare have nogle point på eksperten.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
03. juni 2007 - 13:37 #4
Til bauerdata.. Hvorfor Røde kors samler penge ind? Det er for at kunne støtte et godt formål..

Vi kunne også vælge at samle penge ind og så købe os til tingene i stedet.. Vi vælger i stedet at spørge til folks gode vilje i form af ydelser i mere håndgribelig form, såsom udvikling af funktioner til hjemmesiden. Altså vi samler ting, funktioner osv ind som kan hjælpe os med at udføre vores projekt. Røde kors samler penge ing til at hjælpe dem med at udføre deres projekt.

Jeg fornemmer dog, at det ikke er den store sympati for dette, hvilket selvfølgelig også er fair nok.. det var forsøget værd..
Avatar billede bauerdata Nybegynder
03. juni 2007 - 13:51 #5
Hvem betaler røde kors penge til ?
Der er åbenbart nogle som ikke arbejder gratis for røde kors og andre.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
03. juni 2007 - 14:04 #6
Ikke forstået..

men der må vær en grund til at Røde kors samler penge ind.. Min spinkle viden om deres foretagende udover at det de har en god og vigtig sag, er at de penge de samler ind bl.a. går til medicin eller andre forbrugsgode som er væsentlige.. Lidt ligesom at de samler tøj ind.. Det vil sige for at følge den indstilling som jeg læser at du har, så vil du have penge for at aflevere dine bukser til røde kors.

Jeg er enig i at jeg sagtens kunne vælge at gå ud og spørge X-virksomhed om de ikke ville støtte os med nogle penge og så køber mig til en ting, som kunne hjælpe dem vi forsøge at give noget til, men jeg betragtede denne opgave, som en forholdsvis mindre opgave og derfor håbede jeg at folk ville støtte os, som folk støtter med tøj til Røde kors - jeg tog fejl og jeg beklager dybt.. Ikke en diskussion jeg synes er passende her og beklager at jeg har har fordret denne..

Skulle der være en behjælpelig sjæl derude et sted, som kan hjælpe mig med dette, så sætter jeg selvfølglig meget gerne et evt. logo eller tekstlinie på hvor der står at I har støttet med denne funktion.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
05. juni 2007 - 20:46 #7
Det ser ikke umiddelbart ud til at jeg kan få den ønskede hjælp..

Så pehory, hvor meget skal du have?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. juni 2007 - 08:57 #8
Jeg vil hellere støtte røde kors end et initiativ til at støtte ungdommen i et af danmarks rigeste områder til at kunne spille mere tennis. :-)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
06. juni 2007 - 11:45 #9
:-)

Bliver endnu engang nød til at svare igen, da jeg synes de kommentare ofte er helt ude af proportioner, med mindre du selvfølgelig mener at Helsinge, Glostrup, Jyllinge, Helsingør, Fredensborg, Espergærde, Næstved, Holbæk, Sønderborg, Nivå-Kokkedal, Allerød, Gladsaxe, Ryvangen (hvor fokus er på de hørehæmmmede) alle sammen hører under samme område rent geografisk.. Det er de steder vi har og vil komme til i denne sommer. Tjek lige din geografi
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. juni 2007 - 13:19 #10
Hvis i virkelig er en velgørende organsisation så fremgår det ikke af jeres hjemmeside. :-)
I skulle måske fremhæve hvordan i er det og hvad i gør af velgørenhedsarbejde.

Vores lokale fodboldklubber gør også meget frivillgt arbejde og behandler døve pænt. Det bliver de ikke en godgørende organisation af. De opfører sig blot som man forventer sig af dem. :-)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
06. juni 2007 - 14:04 #11
Fint fint.. jeg tror bare vi skal stoppe her.. Camp'ens fokus på kost og motion skulle gerne være dækkende for det område hvor vi gerne vil sætte ind...

Vi er ikke tilknyttet nogen lokal klub eller noget - vi gør det for børnene alene.

Men måske du hellere skulle overveje om du vil hjælpe mig eller ikke ? :-)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. juni 2007 - 14:15 #12
Der masser af organisationer i mit lokalområde som år min støtte og jeg håber der er nogle som vil og kan hjælpe jer. God vind med det fortsatte arbejde. :o)
Avatar billede pehory Nybegynder
08. juni 2007 - 15:54 #13
Skriv til peter@peterrytter.dk, så finder vi en billig løsning
Avatar billede jingle_jim Juniormester
22. november 2007 - 20:36 #14
vi fik købt os til en løsning, som vi desværre ikke har fået installeret nu grundet lidt problemer