Avatar billede jingle_jim Juniormester
06. juli 2007 - 11:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

manglende programmer - Microsoft Internet Information Services 5

Hejsa -  jeg har oprettet dette et andet sted også, men det gav ikke nogen respons, så nu prøver jeg sådan her i stedet..

Jeg skal have installeret SiteManager på nogle computere, som skal håndtere et CMS system.

Desværre så får jeg følgende fejl, når jeg går i gang. Den skriver at jeg mangler nogle programmer/ting..

Det drejer sig om følgende:
Microsoft Internet Information Services 5
SQL DMO SQL SP2
Internet Explore web controls
Microsoft .net framework 1.0 SP2
Microsoft Visual J# .net package
Microsoft Visual studionet 2003
Microsoft Visual studionet 2002

Det jeg vil høre om er hvad jeg kan gøre.. kan jeg få det hele ved at finde vores Windows XP cd frem eller hvad gør jeg.. Har ikke problemet på alle computere kun på nogle af dem..
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2007 - 19:55 #1
Prøv lige om du ikke kan finde det du mangler på http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=en
Avatar billede jingle_jim Juniormester
24. oktober 2007 - 11:23 #2
Det kunne jeg ikke, men problemet blev løst ved at fjerne Microsoft .net framework 3.0 - så kunne vi instalerer