Avatar billede zion Juniormester
28. juli 2007 - 19:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

htc S710 pda/telefon - Opsætning af Wi-fi

Hejsa!

Jeg har trådløst internet hvor jeg har fjernet routerens SSID så det ikke udsendes. Jeg har endvidere WPA-PSK kyptering og mit netværks navn er Silvermannsnet.

Er der en der vil bruge 5 minutter på at liste en vejledning til mig i punktform for hvordan jeg opsætter telefonen til at logge på dette netværk.

Synes jeg har forsøgt en masse ting, men uden held.

Gerne en vejledning i nem form.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede swiatecki Novice
28. juli 2007 - 20:14 #1
Okay :)

Du åbner Comm manager(den ligger i start menuen,) her "højreklikker" du(vælger indstillinger) og vælger "WLAN indstillinger" og her vælger du "Wi-Fi".

Så vælger du "ny".

Side 1:

Her skriver du følgende informationer ind:
Netværksnavn: Silvermannsnet
Netværkstype: internet(antager jeg da)

Så afkrydser du "Dette er et skjult netværk" og trykker næste

Side 2:
Godkendelse: WPA-PSK
Datakryptering: AES(bemærk!!)
bare lad VÆRE med at checke "nøglen leveres automatisk"
Netværksnøgle - ja gæt selv
Nøgleindex: ja mit står til 1 og det er fint hos mig

tryk Næste

Side 3:
Ved mig var Brug netværksadgangskontrol ved hjælp... sat til checked - den skal UNCHECKES

Eap typen = Samrt Card or Certifikate

tryk udfør,

Dette virker ved mig :)
Avatar billede swiatecki Novice
28. juli 2007 - 20:17 #2
Rettelse!!

Datkryptering skal sefl. være "TKIP"
Avatar billede zion Juniormester
28. juli 2007 - 21:05 #3
Yes det virker :-)

Takker for hjælpen.

Bruger du Explorer som browser eller kan du anbefale en anden og er du glad for telefonen ?
Avatar billede swiatecki Novice
29. juli 2007 - 01:31 #4
Jeg bruger tildels PIE(Pocket internet explorer) men også rigtig meget Opera Mobile.

Opera mobile kan hentes i en gratis beta version(kan finde et link hvis du ikke selv kan) ;)

Opera kan oftest vise siderne mere korrekt end PIE og så kan man have flere vinduer + meget andet godt..

Og ja jeg er rigtig rigtig glad for den :)(købte den på release datoen ;))
Avatar billede swiatecki Novice
29. juli 2007 - 01:32 #5
tak for point, er glad for at kunne hjælpe :)