Avatar billede mikkel. Nybegynder
15. august 2007 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Larm fra eksterne harddiske.

Hey eksperter.

Jeg har 2 eksterne Lacie harddiske og de vibrationer de udsender får dem til at larme, uanset om jeg lægger dem ned eller de er stående. Hvis man for eksempel løfter dem siger de intet. Nogen smarte tips til hvordan jeg kan mute dem?
15. august 2007 - 13:44 #1
Samme problem her - jeg har sat dem på noget cellegummi (eller hvad det nu hedder) ...
Avatar billede nva Praktikant
15. august 2007 - 13:46 #2
Avatar billede mikkel. Nybegynder
15. august 2007 - 13:47 #3
Noget ala liggeunderlag? Virker det?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
15. august 2007 - 14:07 #4
Jeg har lige læst artiklen og de foreslog også liggeunderlag som et eksempel.
Nu har jeg lige testet og det virker ganske fint. De kan stadig høres, men de er ikke længere til gene. Nu er det kun luften der kan høres og det kan jeg ikke forhindre.

Tak for hjælpen begge to.

Skriv et svar så splitter jeg points.
Avatar billede nva Praktikant
15. august 2007 - 14:33 #5
Svar :)
Avatar billede nva Praktikant
16. august 2007 - 08:00 #6