Avatar billede jingle_jim Juniormester
24. august 2007 - 09:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med Microsoft .NET

Hejsa

Jeg skal installere et program som hedder sitemanager og i den forbindelse beder den om at jeg skal installere Visual J# .NET

Når jeg så installere dette, så skal den have Microsoft .NET installeret.. det gør jeg så, men når jeg så forsøger at installere J# igen.. så siger den følgende..

Visual J# .NET redistributable package requires Microsoft .NET v1.0.3705. Please install Microsoft .NET v1.0.3705.

Jeg har installeret Microsoft .NET v. 1.1 og 2.0 og 3.0, men det virker ikke.. hvad kan jeg gøre..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
24. august 2007 - 09:52 #1
Jeg vil foreslå du prøver at installere .NET 1.0, da det er den du bliver bedt om. ;)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
24. august 2007 - 10:36 #2
jeps.. så langt kom jeg også selv nu..

Nu kræver den så at jeg skal installere Visual J#.Net redistributable package.. og her siger den så, at den ikke kan komme i kontakt med en mappe som ligger i program mappen /fælles filer og hedder noget hedder navnet Visual J# net og så noget med setup/logs..

Mappen eksisterer, men den skriver også jeg skal tjekke om jeg adgang til den.. hvordan tjekker man det - jeg kan sagtens gå ind i den osv via stifinder.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
24. august 2007 - 11:00 #3
Nu er det hele lykkedes.. næsten.. Sitemanager som er programmet det hele handler om.. brokker sig stadig,.
Avatar billede jingle_jim Juniormester
22. november 2007 - 20:33 #4
løst ved at fjerne net v. 3.0 og installere nogle programmer