Avatar billede dybdahl Nybegynder
12. oktober 2007 - 11:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke starte kontrolpanelet i Windows Vista

Det er pludselig ikke længere muligt at starte kontrolpanelet på min Vista installation. Den skriver "Windows stifinder er holdt op med at fungere, windows søger efter en løsning på problemet", hvorefter kontrolpanelet forsvinder.
Avatar billede nva Praktikant
12. oktober 2007 - 12:00 #1
Avatar billede hcma Novice
12. oktober 2007 - 12:13 #2
har du Nero Burning installeret ?
Avatar billede dybdahl Nybegynder
12. oktober 2007 - 12:18 #3
ja, jeg har Nero Burning ROM 8.1.2.0 installeret.
Avatar billede hcma Novice
12. oktober 2007 - 12:20 #4
prøv lige at afinstallere det  (det virkede den anden dag i XP)
Avatar billede dybdahl Nybegynder
12. oktober 2007 - 13:32 #5
Tak det løste problemet.
Avatar billede hcma Novice
12. oktober 2007 - 14:03 #6
hvis afinstallering af Nero løste problemet, lægger jeg lige et svar  :o)
Avatar billede hcma Novice
12. oktober 2007 - 14:07 #7
glemte helt:  Velkommen til eksperten.dk
du bør læse denne side vedr. eksperten.dk
http://expfaq.dk/
og særligt dette: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

for at acceptere eller afvise et svar, skal du hoppe helt ned til venstre; markere navn(e) dernede og så trykke på accepter/afvis, alt efter hvad du nu vil.
hvis et svar accepteres, kan tråden lukkes  :o)
Avatar billede hcma Novice
12. oktober 2007 - 14:36 #8
takker for point  :o)
Avatar billede heltfin Nybegynder
18. oktober 2007 - 10:18 #9
fravælge "Nero Burn Rights under installering af 8.1.2.0 der er en bugs kommer en opdatering senere har jeg læst på nettet