Avatar billede bojerne Nybegynder
25. oktober 2007 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE7 tilføjelsesprogrammer slået fra

Hej.
Min IE7 viser at "Tilføjelsesprogrammer er i øjeblikket slået fra i Internet Explorer" på gul bjælke.
Jeg har været inde i funktioner og set at tilføjelsesprogrammerne ER aktive.
Jeg har afinstalleret IE7 i fejlsikret tilstand (fordi jeg ikke kunne afinstallere IE7 på normal vis).
Jeg har geninstalleret IE7 fra et download på en anden PC, men oplever stadig samme problem med at tilføjelsesprogrammer er slået fra.
Det er ikke muligt at hente Windows update fordi der ikke er activeX aktiveret:
Der vises ikke muligheden for at installere det activeX-objekt som kræves for at vise siden, som vises på denne side:

  http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Installer det ActiveX-objekt, der er nødvendigt for at vise webstedet
Webstedet vises ikke korrekt på computeren uden dette objekt. Sådan installeres det:
1. Højreklik på værktøjslinjen med blokeringsoplysninger i Internet Explorer. Den befinder sig lige under adresselinjen.
2. I genvejsmenuen skal du klikke på Installer ActiveX-objekt.
3. I dialogboksen Sikkerhedsadvarsel skal du klikke på Installer.

Hvordan får jeg installeret activeX så IE7 kommer til at fungere normalt igen?
Avatar billede faldsled Nybegynder
19. februar 2008 - 14:50 #1
hej jeg har nøjagtig samme problem... når jeg prøver at opdatere får jeg denne melding:Installer det ActiveX-objekt, der er nødvendigt for at vise webstedet
Men der sker ikke mere.. værktøjslinjen med blokeringsoplysninger er nedtonet
Avatar billede bojerne Nybegynder
20. februar 2008 - 15:06 #2
Jeg fandt selv løsningen her:
http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=606442&SiteID=17
Dato 11 nov 2006:

I experienced the same problem.
It seems that IE is launched always from "All Programs"->"Accessories"->"System Tools".
Checking the properties of IE shortcut in this location shows that IE is launched with additional parameter "-extoff" (look at the "Target"). This may mean that switch off all "Add-ons" before start IE. Then even "Manage Add-ons" under "Tools" is grayed.
The IE shortcut which you used to launch IE must have same situation. Just deleting "-extoff" will give you a normal IE with enabled Add-ons.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2008 - 15:05 #3
Jeg formoder du starter IE via en genvej på skrivebordet eller i hurtigstart.
Højreklik på denne genvej -> Egenskaber -> Hvis der ud for "Destination" står "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" -extoff skal du rette det til "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe"

Ellers opret en ny genvej med denne destination.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2008 - 15:06 #4
Sorry, jeg har skrevet i en forkert tråd.  :-)
Avatar billede Marokko Nybegynder
04. november 2010 - 23:28 #5
Hej...Jeg har lige et problem med min computer. jeg har virkelig bruge for jeres hjælp, hvis der er en af jer , der kan hjælpe mig med at løse probelmmet. Jeg kan nemlig ikke se en vidio clip på hverken youtub, eller andre vidio clip hjemmesider. Jeg kan se en lang Guld linie oven på hvor der står

tilføjelsesprogrammer er i øjeblikket slået fra internet explor

Jeg anér ikke hvad er det jeg skal gøre. Jeg har prøvet alt muligt men jeg kunne ikke finde en løsning......på det
er er en af jer der har forstand på pcen...eller ved hvordan, eller hvad er det jeg skal gøre.

Tak på forhånd.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2010 - 08:03 #6
Marokko >> Du skal oprette dit eget spørgsmål, dette er et gammelt lukket spørgsmål,  :-)