Avatar billede dulfi Nybegynder
27. oktober 2007 - 23:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man slette spil

Hvordan kan man slette de spil der følger med windows xp (kabale, pinball mm)?
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
27. oktober 2007 - 23:31 #1
Ja - Med Tilføj/Fjern programmer i kontrolpanelet.
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
27. oktober 2007 - 23:36 #2
Dér vælges så Tilføj/Fjern Windowskomponenter.

Klik på Tilbehør og funktioner og klik på knappen 'Detaljer' Fjern så mærket ved 'Spil'

Ok - ok - ok ...

;)
Avatar billede nwn Nybegynder
28. oktober 2007 - 00:41 #3
Det sletter ikke spillet f.eks paintball.

følg denne url: "C:\Programmer\Windows NT\

Du vil inde i Windows NT så se mappen Paintball, højreklik, slet og dernæst tøm papirkurv.
Avatar billede nwn Nybegynder
28. oktober 2007 - 00:41 #4
Stavefejl, pinball
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2007 - 19:59 #5
Faktisk så skal spil/programmer AFINSTALLERES :D

At slette mappen er dermed ikke korrekt.

Naviger dig frem til filen sysoc.inf i mappen C:\WINDOWS\inf (inf mapen er skjult så sæt visning af skjulte filer til først!) åben sysoc.inf i notepad, og find linien:
Pinball=ocgen.dll,OcEntry,pinball.inf,HIDE,7

Slet ordet HIDE og gem filen.
Nu kan du gå via tilføj/fjern programmer - Tilføj/fjern windowskomponenter - find punktet Tilbehør og Funktioner - klik på knappen Spil - klik detaljer - fjern vingen i Pinball.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2007 - 20:04 #6
P.s. nwm...
mappen hedder i XP Windows - ikke Winnt :)
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
29. oktober 2007 - 21:19 #7
Hej John. Jeg bliver også klogere, og det svar jeg gav _er_ meget generelt, og kun en del af løsningen. Din forklaring om windows/inf burde honoreres. Vil du ha' din bid af kagen?
  http://www.eksperten.dk/spm/803388