Avatar billede h_s Forsker
28. oktober 2007 - 15:46 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Mangler lager/fakturastyrings program til Access

Jeg har brug for en Access database, hvor man kan lave lagerstyring, og samtidig bruge det til at udskrive faktura.
Er der nogen som har sådan en database?
Jeg kan se, Henrik13 har sendt en rundt tilbage i oktober 2003 til Office 97 på dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/418866

Måske den er opgraderet til Office 2003!
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. oktober 2007 - 19:52 #1
Et godt bud kunne være
http://www.sigmaregnskab.dk/
Den har jeg selv brugt uden problemer på Access 2003
Avatar billede rosco Novice
29. oktober 2007 - 09:44 #2
Jeg har en liggende. Den er dog ikke helt færdig men så er der noget at arbejde videre på.
Avatar billede rosco Novice
29. oktober 2007 - 09:49 #3
PS.
Den lavet i Office XP.
Avatar billede h_s Forsker
29. oktober 2007 - 14:14 #4
hugopedersen> det program du henviser til indeholder også regnskab, hvilket ikke er nødvendigt - læs uoverskueligt!
Programmet skal blot have fakturering og lagerstyring.

Rosco> lyder spændende - hvornår er det færdigt?
Avatar billede terry Ekspert
29. oktober 2007 - 15:51 #5
rosco what does it cost? :o)
Avatar billede rosco Novice
29. oktober 2007 - 17:02 #6
h s
Du vil have en færdig database, Jeg arbejder på den for tiden, det varer lidt endnu.

terry: Pris! det var et godt spørgsmål, skal programmet laves færdig, 1500-2000. Er det helt urealistisk?
Avatar billede rosco Novice
29. oktober 2007 - 17:35 #7
terry:
Du har måske et forslag til hvad det bør koste?
Avatar billede terry Ekspert
29. oktober 2007 - 19:08 #8
The reason why I asked was so that h_s is aware that he may have to pay and in that case how much.

Hard to say how much it should cost, quite often you can find very professional software for free or a very small sum on the internet. But if its not possibe to find something then 1500-2000 isnt at all unreasonable.
Avatar billede terry Ekspert
29. oktober 2007 - 19:14 #9
Actually looking at the link h_s gave I may have the database in question. Its in 2000 format and I can open it in 2003.

I havent looked at it in detail but i seems to be very simple so not sure if its what you want.
Drop an email and you can take a look.

D
Avatar billede rosco Novice
29. oktober 2007 - 19:28 #10
terry; tak for svaret, jeg har lavet ting som er til at sælge, og det er ikke nemt at finde den rigtige pris. Du hjalp mig lidt på vej.

h_s: Hvis du vil købe, kan vi nok finde en fornuftig pris.
Avatar billede h_s Forsker
30. oktober 2007 - 20:54 #11
Jeg havde ikke regnet med at skulle betale for det :-)
Jeg søgte en fil, som jeg selv kunne bygge videre på, da jeg er bedst til at lave-om-på i forhold til at lave nyt.
Altså jeg er ikke intresseret i at betale for programmet!
Der ligger nogle standard databaser i Access. Både en til at fakturer og en til at styrer lager. Jeg mangler "bare" at det var samme database!

Terry> Lang tid siden :-)
Avatar billede terry Ekspert
30. oktober 2007 - 21:06 #12
Yes h_s, long time since we've seen you in this category :o)

If you want to see the dB i have then drop an email add.
Avatar billede rosco Novice
31. oktober 2007 - 00:29 #13
Det jeg har som ikke er helt færdig, vil jeg gerne sende dig.
Avatar billede terry Ekspert
31. oktober 2007 - 09:50 #14
any chance of a copy too rosco?
ekspertenATsanthell.dk
Avatar billede rosco Novice
31. oktober 2007 - 10:06 #15
terry:
Selvfølgelig, er på vej.
Avatar billede h_s Forsker
31. oktober 2007 - 19:30 #16
terry> jeg vil også gerne se hvad du har lavet - henrik@southfarm.dk
Nu er det jo ikke Access jeg bruger mest tid på men Excel, så det er kun af nød jeg benytter Access :o)
Avatar billede rosco Novice
01. november 2007 - 01:40 #17
h_s
Har også sendt en kopi til dig, så håber jeg det kan bruges.
Avatar billede h_s Forsker
06. november 2007 - 23:06 #18
Tak skal I have. jeg har modtaget filen fra jeg begge.
Jeg har fået et akut arbejdspres, så jeg får nok først set på jeres filer om 3 uger.
Avatar billede rosco Novice
07. november 2007 - 09:36 #19
Ok. god arbejdslyst.
Avatar billede h_s Forsker
22. december 2007 - 20:35 #20
Hejsa alle sammen. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få det ud af jeg vil.
Er der ikke nogen, der har et simpelt lagerstyrings/fakturerings database, der er færdigprogrammeret?
Avatar billede h_s Forsker
15. marts 2008 - 21:27 #21
Kan ikke få det til at virke, men da I har sendt noget til mig, får i lidt point!
Avatar billede rosco Novice
16. marts 2008 - 22:45 #22
Det var da en skam at det ikke fungerer for dig. Er det evt. noget vi kan hjælpe med?