Avatar billede vagnerik Nybegynder
28. december 2007 - 11:39 Der er 12 kommentarer

Kan ikke printe fra Acrobat Reader (pdf-filer)

Jeg har en Brother DCP 117C printer og en pc med Windows Vista. Begge kører normalt upåklageligt, men jeg kan ikke printe pdf-filer. Uanset om jeg højreklikker og vælger print eller jeg klikker direkte på printersymbolet eller jeg trykker ctrl P så kommer der blot et vindue frem som lynhurtigt forsvinder igen uden at printeren reagerer
Avatar billede straszek Praktikant
28. december 2007 - 11:58 #1
er du sikker på at den pågældende pdf-fil ikke er beskyttet, så den ikke kan printes?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 12:35 #2
Ikke fordi jeg tror det er AcrobatReader der er noget i vejen med, men prøv alternativ Foxit Reader http://www.foxitsoftware.com/
Avatar billede vagnerik Nybegynder
28. december 2007 - 16:24 #3
problemet gælder alle pdf-filer - også dem jeg uden problemer kan printe fra andre af husets computere.
28. december 2007 - 17:25 #4
Afinstall AcrobatReader

Registreringsdatabase oprydning ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.

Download/Instalér nyeste AcrobatReader (Adobe Reader 8.1) ->
http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html
(FRAKLIK denne GoogleToolbar !!!)

Hvad så ???
Avatar billede vagnerik Nybegynder
29. december 2007 - 00:31 #5
Tak for svaret - jeg går ind til et par travle dage, hvor jeg ikke får tid til at arbejde videre i det, men jeg vender tilbage med en melding på resultatet
Avatar billede vagnerik Nybegynder
29. december 2007 - 00:34 #6
Jeg kan i øvrigt lige tilføje, at problemet har udviklet sig til det absurde. Sidst på eftermiddagen lykkedes det mig på forunderlig vis at få printeren til at udskrive en pdf-fil (et dansk skema til ansøgning om nyt pas)og det hele blev printet på noget der lignede polsk????????????????????
29. december 2007 - 12:00 #7
(Ska' du da bruge passet til at rejse til polen ? *GH* )
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 14:47 #8
Han er nok rejst for at få det oversat ?
Avatar billede ebm0020 Nybegynder
02. februar 2008 - 21:50 #9
Har en ven med samme problem, så venter spændt på om nogle har fundet en brugbar løsning.
02. februar 2008 - 21:59 #10
ER [28/12-2007 17:25:37] gennemført ???
Avatar billede ebm0020 Nybegynder
02. februar 2008 - 22:07 #11
Adobe acrobatreader 8,1 installeret, dog uden at have afinstalleret tidligere installation. Fungerer fint, men samme problem med print af visse pdf filer.Fraklikkede heller ikke Google toolbar. Forstår heller ikke hvorfor det skulle gøre en forskel. Har du løst problemet på denne måde, så vil jeg give rådet videre.
03. februar 2008 - 11:50 #12
PS: "Google toolbar" har ikke noget som helst med "Adobe acrobatreader" at gøre men 'bare' endnu en mere eller mindre irreterende Toolbar i IE ...