Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Split-tunnel eller 2 x WAN

Hej

Jeg har konfigureret en ASA 5505 med VPN adgang, og det fungerer perfekt.

Jeg ved at jeg kan lave split-tunnelling, for at kunne gå på internettet samtidig, men da jeg har 3xwan, kunne jeg vel lave et eller andet med den ene da ASA'en understøtter 2xwan, men ved ikke hvordan.

Det skal lige nævnes at de 2 af mine wan er med RFC1918 IP'er, men da de ikke skal kunne tilgås udefra er det vel ligegyldigt, og den jeg bruger til VPN er en 84.x.x.x. fra TDC.

Nogen her der kan svare/skære det ud i pap?
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 14:22 #1
øhh fisk, det samme siger Jose.. Godt nytår ;)
Avatar billede justrace Novice
03. januar 2008 - 22:38 #2
mnjaaahh..... så må det snart være lukketid. :o((
Avatar billede justrace Novice
18. januar 2008 - 16:24 #3
?