Avatar billede casmic Novice
24. januar 2008 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Excel 2007 -Ctrl-V

Hvordan kan det være at [Ctrl-V]tasten ikke virker når man skal kopiere fra en celle til en anden ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. januar 2008 - 11:26 #1
Det må være noget på din maskine - det virker fint her hos mig...
Avatar billede casmic Novice
24. januar 2008 - 12:10 #2
Det skulle man måske umiddelbart syntes, syntes bare det er underligt at det kun er nogle gange det er galt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. januar 2008 - 12:51 #3
Hmmm - du kører ikke tilfældigvis på en IBM bærbar på en portreplikator? Jeg har hørt om flere tilfælde hvor officepakken opfører sig mystisk på denne type hardware...
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. januar 2008 - 17:53 #4
Du er desværre ikke den eneste, som oplever dette problem. Der er problemer med genvejstaster i den danske version af Excel 2007.

Har du i øvrigt installeret SP1? Jeg tænkte på, om MS måske havde taget det med deri.
Avatar billede casmic Novice
06. marts 2008 - 20:31 #5
Har installeret SP1 men korrekt, problemet er der stadig (dog ikke altid, hvilket det heller ikke var før?)
Avatar billede casmic Novice
06. marts 2008 - 20:32 #6
Den blev dermed lukket som uopklaret :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
06. marts 2008 - 21:37 #7
Du kan i hvertfald ikke gøre noget ved det. Men det er en fejl i den danske version af Excel 2007. Rapportér det evt. til Microsoft (hvis ikke de ved det, kan de ikke gøre noget ved det).