Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2008 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

netværk virker men ikke internet adgangen

Hey...

Har lige fået en laptop med win 2000 pro, alt virker fint men
kan bare ikke komme på internettet, jeg kan sagtens finde andre pc på netværket. Ping funktionen virker kun på dens egen ip, men får fint tildelt ip fra router.
Under ipconfig /all er der angivet at "ip Routing ja" og der vises ingen mac adr på netkortet.
Hjælp....
Avatar billede pazau Nybegynder
15. februar 2008 - 18:00 #1
Står der noget i Logbogen om fejl vedr. nettet?

Ellers kan Dial-A-Fix måske hjælpe.

http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Sæt flueben i "Fix SSL/HTTPS/Cryptsvc" og i alt under Registration Center.

Derefter klikker du på "Go" og når den er færdig, så genstarter du.

Håber jeg kunne hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2008 - 20:14 #2
Tak for dit svar, men besluttede mig for at formatere hdd og installere igen.
Avatar billede pazau Nybegynder
16. februar 2008 - 00:12 #3
Okay
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 17:59 #4
lukket