Avatar billede fauer Nybegynder
18. februar 2008 - 11:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anbefal siden til

Hej Eksperter

Er der nogen der har en god måde at lave "Anbefal siden til" funktion på?

Måske oven i købet en som jeg må få en kopi af?

Mvh fauer
Avatar billede bitmatic Nybegynder
18. februar 2008 - 12:30 #1
En meget almindelig måde er at lave en mailto: med link til din side.

eks:
<a href="mailto:?subject=Se lige det her&body=Jeg kan på det varmeste anbefale den her side:%0A%0A  http://www.bitmatic.com/">Anbefal denne side</a>
Avatar billede klinemann Nybegynder
18. februar 2008 - 14:36 #2
der er nogle gode sourekoder på www.asp.dk og www.activedeveloper.dk som kan give dig inspiration
Avatar billede fauer Nybegynder
19. februar 2008 - 22:34 #3
bimatic tak for hjælpen... dejligt simpelt!

klinemann de to adresser var hjælp, til selv hjælp, og jeg kendte dem godt i forvejen... en kort søgning på "anbefal side" gav ikke noget resultat, men tak for ihærdigheden.

Mvh fauer
Avatar billede fauer Nybegynder
19. februar 2008 - 22:41 #4
bimatic jeg kan ikke give dig point, for points boksen er væk på dette spørgsmål.

mvh fauer
Avatar billede bitmatic Nybegynder
20. februar 2008 - 09:06 #5
Så smider jeg da et svar :)
Avatar billede fauer Nybegynder
20. februar 2008 - 11:05 #6
Smiler værs' go'

Mvh fauer