Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2008 - 22:30 Der er 3 kommentarer

Min internet forbindelse ryger når jeg logger på msn

Hver gang jeg logger på msn går mit net af og logger mig af så står der " Ingen netkabel tilsluttet" Det kun når jeg starter msn ? Nogle der ved hvad det kan være
Avatar billede Beach Mester
26. februar 2008 - 00:52 #1
Det var da surt med din MSN, men tror du der er nogle der vil bruge tid på at hjælpe dig???

Alle----->
Pas venligst på mentiom, han er ikke specielt glad for at lukke sine spørgsmål--->
http://exp.dk/spm/815723:

mentiom--->
Du blev oprettet som medlem af Eksperten søndag, 21. august 2005, kl. 21:24

Du har siden denne dato oprettet 54 forskellige spørgsmål...

Du har ikke lukket et eneste af de 56 spørgsmål, og uddelt point til de mennesker der med deres tid og venlighed forsøger at hjælpe dig med dine problemer.

Du har siden søndag, 21. august 2005, kl. 21:24 ikke svaret på så meget som et eneste spørgsmål fra andre.

Du har siden søndag, 21. august 2005, kl. 21:24 lagt en kommentar på hele 2 spørgsmål, som forøvrigt er nøjagtigt samme svar: Onlinesalg.dk

Det kan godt være du ikke er klar over det, men her på Eksperten der må man både give og tage. Give i form af svar og hjælp til andre eksperter, mod til gengæld at andre så også ønsker at hjælpe dig når du selv har problemer.

Hvis du har tænkt dig at fortsætte med bare at oprette en masse spørgsmål, men aldrig afslutte disse med at uddele de point du har lagt op til, så skal du nok ikke regne med at der er ret mange der fortsat ønsker at dele deres ekspertviden ud til dig.

Mit forslag er derfor at du lige smutter ind på dette link--->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_part=mentiom&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
...Og lukke nogle af alle de spørgsmål du har liggende.
Derfra må vi så håbe at der stadig er mange eksperter der ønsker at bruge deres fritid med at afhjælpe nogle af alle dine problemer;-)

//Beach
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 01:04 #2
beach >> Forkert link!  :-)
Det er disse spørgsmål mentiom skal lukke:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=mentiom&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Ellers har du fuldstændig ret.  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
26. februar 2008 - 10:32 #3
enig med beach,  mentiom sjofler de brugere, som forsøger at hjælpe ham.