27. februar 2008 - 11:10Der er
15 kommentarer og 1 løsning
jeg kan ikke trykke Alt + F10??
hej! jeg skal køre en recovery på min acer, og har fået ovennævnte "kode", men der sker intet, når jeg prøver det. jeg har prøvet at køre systemgendannelse osv, uden det gjorde nogen forskel. hvordan gør man sådan denne tastkombination aktiv igen?
hej peet, i bios står der ikke noget om B2B, men D2D, og det er "enabled". jeg havde PC tools Firewall plus installeret, sammen med noget der hedder Threatfire. forleden da jeg prøvede at trykke Alt+F10, spurgte programmet om jeg ville sætte det(det der recovery, der startede op) i karantæne. det kom jeg så desværre til. siden har jeg ikke kunnet trykke lt + F10. jeg har forsøgt at afinstallere Threatfire, uden held. det driver mig til vanvid det lort!
så lykkedes det, men jeg kan kun vælge at slette c-drevet, og geninstallere alt. det er jeg ikke glad for. jeg skal bare geninstallere et dvd-program, Arcade.
dette er hvad Acer skrev til mig: Geninstaller softwarepakker uden CD
Acer eRecovery gemmer forudinstallerede software internt, så det er let at geninstallere drivere og programmer.
1 Start Windows XP.
2 Tryk på <Alt> + <F10> for at åbne værktøjet Acer eRecovery.
3 Angiv adgangskoden for at fortsætte. Standardadgangskoden er seks nuller (0).
4 I vinduet Acer eRecovery skal du vælge Recovery actions og klikke på Next.
5 I vinduet Recovery settings skal du vælge Reinstall applications/drivers og klikke på Next.
6 Vælg den ønskede driver eller det ønskede program, og følg
instruktionerne på skærmen for at geninstallere.
Første gang Acer eRecovery startes, forbereder programmet al nødvendig software, og det kan tage et øjeblik, før vinduet med indholdet af software vises.
Med Venlig Hilsen Daniel Acer Scandinavia Technical Helpdesk
hej gutter! mit problem er bare, at jeg ikke får den mulighed at vælge applications/drivers, men kun at geninstallere hele c-drevet, hvilket medfører sletning af alt. tragisk! jerg har ikke hørt fra acer endnu.
hej gutter, sorry. alt gik galt med lortet. den er købt i brugsen. tragisk kundesupport. men efter lange og latterlige dialoger med diverse folk er jeg nået så langt, at de sender en ny recovery cd.
Fint nok, der plejer ikke være probs fra Acer, husk at lukke spørgsmålet.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.