Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 11:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke trykke Alt + F10??

hej! jeg skal køre en recovery på min acer, og har fået ovennævnte "kode", men der sker intet, når jeg prøver det. jeg har prøvet at køre systemgendannelse osv, uden det gjorde nogen forskel. hvordan gør man sådan denne tastkombination aktiv igen?
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 11:12 #1
B2B skal være enablet i bios.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 11:17 #2
hej og tak! kan du uddybe det lidt? jeg er en amatør i forhold til jer gutter!
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 12:23 #3
Du trykker F2 eller DELK under opstart, og finder B2B i bios
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 12:23 #4
DELK=DEL
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 16:38 #5
hej peet,
i bios står der ikke noget om B2B, men D2D, og det er "enabled". jeg havde PC tools Firewall plus installeret, sammen med noget der hedder Threatfire. forleden da jeg prøvede at trykke Alt+F10, spurgte programmet om jeg ville sætte det(det der recovery, der startede op) i karantæne. det kom jeg så desværre til. siden har jeg ikke kunnet trykke lt + F10. jeg har forsøgt at afinstallere Threatfire, uden held. det driver mig til vanvid det lort!
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 16:54 #6
D2D er rigtigt - mine taster sidder ikke altid samme sted. Så må du i Threatfire og slette din sidste afgørelse
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 17:16 #7
hehe! nu har jeg afinstalleret threatfire, men jeg kan stadig ikke trykke den genvej? jeg fatter det ikke.
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2008 - 17:26 #8
Du trykker i korte intervaller på ALT +F10, når du starter PCèn, du skal trykke begge på een gang, indtil bios har accepteret.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 17:41 #9
så lykkedes det, men jeg kan kun vælge at slette c-drevet, og geninstallere alt. det er jeg ikke glad for. jeg skal bare geninstallere et dvd-program, Arcade.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
27. februar 2008 - 17:43 #10
dette er hvad Acer skrev til mig:
Geninstaller softwarepakker uden CD

Acer eRecovery gemmer forudinstallerede software internt, så det er let at geninstallere drivere og programmer.

1 Start Windows XP.

2 Tryk på <Alt> + <F10> for at åbne værktøjet Acer eRecovery.

3 Angiv adgangskoden for at fortsætte. Standardadgangskoden er seks nuller (0).

4 I vinduet Acer eRecovery skal du vælge Recovery actions og klikke på Next.

5 I vinduet Recovery settings skal du vælge Reinstall applications/drivers og klikke på Next.

6 Vælg den ønskede driver eller det ønskede program, og følg

instruktionerne på skærmen for at geninstallere.

Første gang Acer eRecovery startes, forbereder programmet al nødvendig software, og det kan tage et øjeblik, før vinduet med indholdet af software vises.

Med Venlig Hilsen
Daniel
Acer Scandinavia
Technical Helpdesk
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2008 - 20:27 #11
Kontakt dem igen og sig at den vejledning er forkert
Avatar billede peet-49 Novice
28. februar 2008 - 08:16 #12
Vejledningen er da rigtig nok, har lige kørt en igennem i går.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
28. februar 2008 - 08:31 #13
hej gutter! mit problem er bare, at jeg ikke får den mulighed at vælge applications/drivers, men kun at geninstallere hele c-drevet, hvilket medfører sletning af alt. tragisk! jerg har ikke hørt fra acer endnu.
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 09:37 #14
Lidt feedback?
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
01. juni 2008 - 17:55 #15
hej gutter, sorry. alt gik galt med lortet. den er købt i brugsen. tragisk kundesupport. men efter lange og latterlige dialoger med diverse folk er jeg nået så langt, at de sender en ny recovery cd.
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 18:13 #16
Fint nok, der plejer ikke være probs fra Acer, husk at lukke spørgsmålet.