Avatar billede club-p Nybegynder
28. februar 2008 - 11:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Find papir kurven

Hej eksperter

Jeg har ved et uheld kommet til at slette min papirkurv fra skrivebordet.

Jeg vil gerne havde min papirkurv tilbage på skrivebordet og da jeg formoder at det ikon som hed papirkurv som lå på skrivebordet kun var en genvej må det være muligt at få papirkruven tilabge til skrivebordet. MIt problem er bare at jeg ikke ved hvor den orginale papirkurv er placeret henne.

Mit sprøgsmål er: hvor er papirkurven placeret i Windows VISTA (i må meget gerne skrive hele stien og hvordan jeg finder frem til den)
Avatar billede tiger_dk Mester
28. februar 2008 - 11:34 #1
Prøv Egneskaber på skrivbordet (højreklik vælg egenskaber) og tag fanebladet Skrivbordet og vælg Tilpas skrivbordet og sæt flueben i Papirkurv ! Så skulle den være tilbage !

Lige en ting, hvordan kan du slette papirkurven ?
Avatar billede justrace Novice
28. februar 2008 - 11:40 #2
Nu har jeg ikkeprøvet det, men hvis man højreklikker på den, er der faktisk en mulighed for at vælge slet. :)

Besynderligt at den mulighed er der, men..
Avatar billede justrace Novice
28. februar 2008 - 11:42 #3
Prøvede alligevel. Man skal også svare på om man vil fjerne den fra skrivebordet. :)

Og hvordan den kommer tilbage igen.
Avatar billede enya Nybegynder
28. februar 2008 - 14:07 #4
Mener ikke det er helt som tiger_dk skriver..?
Men at skulle dette være "opskriften":
Højreklik på skrivebordet
Vælg "personlige indstillinger"
Vælg "skift skrivebordsikoner" i øverste venstre hjørne
Vælg de ikoner du vil have, ved at sætte flueben i dem
Tryk anvend og Ok
Avatar billede tiger_dk Mester
28. februar 2008 - 18:18 #5
gættede mig frem, da jeg godtnok kører Xp !
Avatar billede tiger_dk Mester
28. februar 2008 - 21:02 #6
har du prøvet løsningerne ? Virkede de ?
Avatar billede club-p Nybegynder
28. februar 2008 - 23:26 #7
Yes enya fik ret - tak for det :o)
Avatar billede club-p Nybegynder
28. februar 2008 - 23:26 #8
Kan du ikke lægge et svar så du kan få dine point ??
Avatar billede enya Nybegynder
28. februar 2008 - 23:30 #9
Velbekomme..! Jo da - svar kommer her... Glad for det virkede.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
29. februar 2008 - 18:05 #10
Hej club-p: Husk at acceptere svaret og derved lukke spørgsmålet.. :)
Avatar billede club-p Nybegynder
26. juni 2008 - 14:33 #11
Kom med et svar enya så får du pointene