Avatar billede aaba_aps Nybegynder
31. marts 2008 - 01:08 Der er 6 kommentarer

Vi søger freelance eller fast? Programmør, grafikker, fotograf?

AABA ApS søger freelance computerfolk til alt forefaldende arbejde, både erfarne som ”nye” i faget.

Vi tilbyder:
-    Et job med mulighed for masser af frihed.
-    Du er din egen herre, men har dog nogle retningslinjer.
-    Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, da du modtager dine opgaver enten via mail, telefon eller via brev.
-    Vi tilbyder en række forskellige jobs, lige fra programmering af avancerede CMS-systemer, til udvikling af menuer, til implementering i vores kunders hjemmesidedesigns. Du har også muligheder for at modtage større opgaver, fx et komplet hjemmesidesystem.

Arbejdstid:
Du vil ikke have nogen fast arbejdsplan og heller ingen faste vagter. Der er mulighed for at du kan studere samtidig eller have dette som et bijob.

Løn:
Din løn vil afhænge af opgavens størrelse samt hvor stor en del af opgaven du har udført. Lønnen er individuel og aftales før opgaven påbegyndes.

Opgaver:
Der er intet primært arbejdsområde hos os. Der er mulighed for at modtage alle former for opgaver, når man selv ønsker det, og man kan løbende få opgaver, som passer til ens niveau.

Om os:
AABA ApS er et handelsnetværk, som fungerer visuelt, men også funktionelt. Vi laver alle former for løsninger indenfor alle fag, og intet er for stor en opgave. AABA ApS bygger primært netværk til virksomheder hvori mange led indgår, fx opbygning af hjemmesider.
Vores kunder/partnere er en bred vifte af virksomheder lige fra restauranter, grossister, rejseselskaber og fitnesscentre til håndværkere som specialbygger biler.
Derfor har vi unikke muligheder for at give dig et job hvor du kan lave det du er god til, men samtidig indenfor et fag, som interessere dig.

Vi forventer at, du
-    Interesserer dig for detaljen og sætter en ære i god kvalitet.
-    Er selvstændig og tør stå ved det du laver.
-    Er målrettet og formår at behandle flere former for arbejde indenfor IT-faget.
-    Kan tage imod konstruktiv kritik, så vi sammen opnår det bedste resultat overfor vores kunder.
-    Har styr på det du laver, sådan at andre evt. kan arbejde videre på dit projekt (dette kan være nødvendigt ved meget store ordrer, selvom vi helst ser at du følger dit værk til dørs).

Vi søger:
Personer som har erfaring indenfor et eller flere af følgende områder:
Grafik og design - arbejde i Adobe Photoshop, Dreamweaver og Flash
Webudvikling - kompetencer indenfor et eller flere programmeringssprog: PHP, HTML, XHTML, DHTML, CSS Perl, ASP, ASP.NET, Visual Basic, C#, Java, Javascript, AppleScript og Flash
Opbygning af databaser - kompetencer indenfor et eller flere af følgende teknologier: MySQL eller Access
Oversættelse og renskrivning - lige fra japansk til engelsk (et sprog du er stærk i, skriv det til os)
Opbygning af systemer med dankort betaling
Fotografer

Har du spørgsmål til jobbet, eller vil du sende en ansøgning så send dem til IT-Chef Andreas Jensen:
job@aaba.dk

Telefon kontakt kan ske på:
+45 24 26 26 01 alle dage mellem 8:00 og 20:00
Avatar billede roenving Novice
31. marts 2008 - 16:33 #1
Hrm, hjemmesider baseret på popups virker zq ik' li'e professionelt ,-(
Avatar billede aaba_aps Nybegynder
31. marts 2008 - 19:43 #2
Hej roenving
Og det vurderer du ud fra?

En hjemmeside kan sagtens være lavet i Popup, det har noget med brugerne at gøre. De fleste af vores brugere er ikke de stærkeste på en computer og derfor skal man alligevel kunne bruge systemet.
Vores system er blevet testet så nemt at det kn benyttes fra en 7 årig til en 84 årig.

Derfor er den en popup version - desuden er vores hjememside en bidel af det vi laver
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. april 2008 - 00:26 #3
Jeg kan ikke lige regne ud hvad du søger, men jeg kan tilbyde professionel webudvikling i PHP og ASP.Net samt Hosting i alle former og afskygninger. Vores hjemmeside er http://www.mc-solutions.dk og jeg kan fanges på 70 220 627 :)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
04. april 2008 - 11:39 #4
^^ http://aaba.dk/

Er altid godt folk lige kan tjekke den potentielle virksomhed ud.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2008 - 16:33 #5
Jeg har sendt jer en mail engang i sidste uge, men jeg har ikke hørt en lyd fra jer. Kan man ikke få en tilbagemelding på at i har modtaget den ?
Navnet er Bjarne Pedersen
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 11:37 #6
Skulle I få brug for en freelancer mere, kan I tage fat i mig.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk  - Data & Design

Mvh
Brian Jørgensen