Avatar billede bobbedude Nybegynder
29. maj 2008 - 08:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikonerne der forsvandt

Efter mine børn har haft min bærbar under behandling er der sket det at alle ikonerne på skrivebordet er forsvundet.

Hvis jeg højreklikker på proceslinien og sætter hak i "vis skrivebord" så kommer de tilbage men kun ind til jeg åbner eks. Explorer så er de væk igen og jeg skal gentage processen.

Hvad nu ?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
29. maj 2008 - 08:33 #1
H-klik på Skrivebordet->Vis

Sørg for, at der er flueben ud for Vis ikoner på skrivebordet
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2008 - 10:49 #2
Prøv evt. med en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
29. maj 2008 - 19:09 #3
det der med vis skrivebord det virker som sagt kun ind til man har et program der tager focus, det andet forslag er prøvet og virker heller ikke.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
29. maj 2008 - 19:09 #4
damn den skulle jo ikke accepteres !!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
29. maj 2008 - 19:13 #5
Avatar billede thesheriff Nybegynder
29. maj 2008 - 19:20 #6
Du havde ikke behøvet at starte en ny tråd :)

Dine point er her:

http://www.eksperten.dk/spm/833241