Avatar billede ove-s Nybegynder
30. maj 2008 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde en oplysning om brugeren af PCen fra en hjemme side

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en eller måde at finde pc brugernavn fra en hjemmeside noget ligende Environ("username")??
Avatar billede o-zone Nybegynder
30. maj 2008 - 14:05 #1
Jeg håber så sandelig ikke at der er andre muligheder end at spørge brugeren om det! :-O
Avatar billede o-zone Nybegynder
30. maj 2008 - 14:08 #2
he he he ... og det kunne f.eks se således ud i java script:

var brugernavn = prompt("Hvad er dit brugernavn?","");

Men den løsning vil jeg så heller ikke være bekendt at tage 200 points for! :-P~
Avatar billede olebole Juniormester
31. maj 2008 - 19:55 #3
<ole>

o-zone har heldigvis helt ret - man kan naturligvios ikke hente den slags informationer via et online HTML-dokument  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede ove-s Nybegynder
22. januar 2009 - 08:22 #4
Skal lukkes nu