Avatar billede ladyhawk Nybegynder
18. juni 2008 - 23:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 Spørgsmål om Vista Panel på Skrivebordet

Hej....

En glad idiot??  Joow det kan man nok kalde mig.

Jeg har netop fået ny PC med Vista, og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan jeg tilføjer events i kalenderen i panelet der starter op når jeg starter PC'en. Kan det lade sig gøre? Eller skal der Outlook til for at overfører events??

Jeg har i øjeblikket en 60 dages prøve af Office 2007 og der ligger Outlook ikke i.

Mit andet spørgsmål er, hvordan det kan være at panelet forsvinder i perioder. Det er kun nogle gange det er væk. Det er oftes når jeg benytter genveje til at komme på skrivebordet, men hvis jeg lukker alle vinduer ned, så det kun er skrivebordet der vises, kommer panelet igen.  Kan der gøres noget ved dette?

På forhånd mange tak for hjælpen.

//LadyHawk
Avatar billede ejldk Nybegynder
19. juni 2008 - 00:11 #1
Det første spørgsmål har jeg ikke lige noget svar på, men det andet skyldes at sidepanelet ikke er en del af skrivebordet ,men et selvstændigt program som ligger sig ovenpå skrivebordet, når andre programmer er minimerede. (Det har sit eget ikon nede i højre hjørne)
Hvis du så bruge en genvej til at komme til skrivebordet, hopper du helt ned i det nederste "lag". altså under panelet. Om man kan gøre noget ved det, ved jeg ikke, jeg bruger slet ikke panelet. Har faktisk slået alt "vista-visual-bling-bling" fra, og kan kun anbefale alle at gøre det samme ! ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
19. juni 2008 - 03:30 #2
højreklik på panelet eller på det tilhørende ikon ved uret, vælg egenskaber og marker "sidepanelvinduet skal altid være øverst"
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
19. juni 2008 - 06:31 #3
Jamen det skal I have tak for - kommer I tilbage og får point?

//LadyHawk
Avatar billede nopsen Ekspert
19. juni 2008 - 10:48 #4
:)
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
19. juni 2008 - 15:26 #5
Hov - Jeg fik ikke svar på det med outlook.

Du får kun de 30 point :O)
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
19. juni 2008 - 15:27 #6
Nå ok...du fik de 60 alligevel....  :O)
Avatar billede nopsen Ekspert
19. juni 2008 - 15:32 #7
jeg skal slf kun ha de 30 point, så her får du lige de 30 tilbage :)

http://www.eksperten.dk/spm/835529