Avatar billede aleq Juniormester
13. juli 2008 - 12:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vis > Store Ikoner (viser ikke selve billeder)

Hej

Som overskriften siger, ser jeg kun standard ikonet for Windows' billedfil, som fx JPEG.

Hjælp mig venligst til at fikse det, så jeg kan se hvad selve billeder viser i stedet.

Tak for jeres tid.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 12:40 #1
Jeg ved ikke om det er det samme i Vista, men i XP fungerer det på denne måde:
Højreklik på mappen med dine billedfiler -> Egenskaber -> Tilpas -> Vælg "Fotoalbum" eller "Billeder".
Så funker det i XP.  :-)
Avatar billede aleq Juniormester
13. juli 2008 - 13:02 #2
hmm kan ikke helt følge dig
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 13:09 #3
Kan du ikke højreklikke på billed-mappen og vælge "Egenskaber"?
Jeg har desværre ikke Vista....
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 13:16 #4
Hmmm, har søgt lidt på problemet. Det ser ud til at det er ændret i Vista.
Jeg ser lige om jeg kan finde noget du kan bruge.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 13:21 #5
Måske det kun virker i billed-mappen, jeg kan som sagt desværre ikke tjekke.
Prøv evt. at læse denne artikel: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/b8f62a7d-381a-4253-a52e-04883e076bbe1030.mspx
Avatar billede aleq Juniormester
16. juli 2008 - 08:50 #6
har prøvet at skimte det... ka ik umiddelbart se noget der løser mit prob
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2008 - 09:09 #7
Ligger billederne i billedmappen, eller en undermappe til denne?
Ellers prøv at flytte dem derover, og se om ikke det virker der.
Avatar billede aleq Juniormester
16. juli 2008 - 11:31 #8
de ligger på skrivebordet, men i XP fungerede det uanset hvor de var
Avatar billede aleq Juniormester
17. juli 2008 - 22:03 #9
nogen ellers med samme problem?
Avatar billede buch78 Novice
27. juli 2008 - 21:38 #10
hejsa du skal
ind i kontrolpanel og klikke på system,=> avancerede systemindstillinger
=> under ydeevne og vælge indstillinger => så skal du sætte flueben i "vis miniaturer i stedet for ikoner" og så anvend
Avatar billede aleq Juniormester
28. juli 2008 - 02:56 #11
du er simpelthen bare genial - så simpelt, så konkret

opret et svar og tak for hjælpen :)
Avatar billede buch78 Novice
28. juli 2008 - 16:38 #12
det var så lidt