Avatar billede mjsoft Nybegynder
20. juli 2008 - 07:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges - fuldtid

Hej

Vi er en lille virksomhed placeret i Hjørring som søger en fuldtidsprogrammør til at hjælpe med at løse opgaver for vores kunder. I Virksomheden er vi 2 programmøre og 1 konsulent som alle arbejder fuldtid.

Vi arbejder på et lidt speciel måde da du som udgangspunkt arbejder hjemmefra men du kommer til at arbejde 2 - 3 dage om ugen ude ved vores kunder. Vores kunder er placeret over alt i Danmark så du skal forvente at der ofte bliver tale om overnatning på hotel eller lign.

Det er en fordel hvis du har et par års erfaring da du vil få dine egne kunder som du har ansvaret for hele vejen igennem et udviklingsprojekt - men det vigtigste er at du har en fornuftigt tilgang dine medmennesker og ikke er bange for at få udfordringer.

Dine kompetancer skal være inden for .net og msSQL udvikling og et par års erfaring vil være en fordel - men er du nyuddannet og mener at du har styr på tingene så er du også meget velkommen til at søge.

Lønnen er fornuftigt og vil ligge mellem 25.000 for en nyuddannet og 32.000 kr. for en som har et par års erfaring. Dertil kommer diverse udetillæg på 6000 - 8000 kr. ved overnatning.

Vi holder et par gange om året en udflugt sammen med de kunder som vi arbejder sammen med - eksempelvis har vi lige været en gruppe på 30 personer i Fårup sommerland.
Avatar billede mjsoft Nybegynder
20. juli 2008 - 07:21 #1
glemte at skrive emailadr som er jhc@mj-software.dk
Avatar billede coladrenge Nybegynder
21. juli 2008 - 08:05 #2
Hej

Tak for jeres henvendelser - vi har fundet den mand som vi skal bruge.
Avatar billede mjsoft Nybegynder
21. juli 2008 - 12:13 #3
svar
Avatar billede snowball Novice
30. juli 2008 - 21:22 #4
mjsoft og coladrengene: Du/I bedes venligst forklare jeres indbyrdes forhold da det som bekendt ikke er tilladt at have mere end én bruger på Eksperten.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
16. september 2008 - 08:23 #5
Begge brugere er blevet deaktiveret grundet ignorering af vores henvendelser.

Snowball / Admin