Avatar billede splitbus Nybegynder
26. august 2008 - 19:17 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

IPOD Classic som HELT alm. MP3 afspiller

Kan man bruge IPOD Classic som helt alm MP3 afspiller, når man ikke bruger MAC eller Itunes eller andet fra Apple verdenen ?
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 19:20 #1
Jeg mener bare, du kan åbne den som en ekstern lagerenhed, ja.
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 19:21 #2
Men ellers er det jo heller ikke værre end bare at downloade iTunes. =)
Avatar billede fbisen Nybegynder
26. august 2008 - 20:02 #3
Jeg er rimelig sikker på at IPOD skal bruge iTunes, og jo det er da et problem for mange. Desuden kan man ikke sådan lige hente sangene fra IPOD'en ned til andre computere.
Men er ikke sikker!
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 20:05 #4
Jeg mener, at en af mine venner viste mig, hvordan man kan åbne den som ekstern lagerenhed - dog nok ikke, hvis man først har brugt iTunes på den.
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 20:21 #5
Man kan godt få 3. parts programmer som kan ligge filer over på en iPod
Avatar billede splitbus Nybegynder
26. august 2008 - 20:27 #6
send svar alle sammen
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 20:29 #7
Ikke til mig tak.
Avatar billede splitbus Nybegynder
26. august 2008 - 21:13 #8
jo hvorfor nu ikke det

Er det ikke dette forum handler om ?
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 21:42 #9
Tjoeh, fair nok. =)
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 22:00 #10
Jeg har forresten ikke selv den store erfaring med nogen af dem, da jeg har valgt at bruge iTunes
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
27. august 2008 - 08:55 #11
> Jeg er rimelig sikker på at IPOD skal bruge iTunes, og jo det er da et problem for mange.
Som udgangspunkt har du ret, men det er næppe et problem for mange

>Desuden kan man ikke sådan lige hente sangene fra IPOD'en ned til andre computere.
Jo, det kan man sagtens. Man kan bare ikke gøre det i iTunes

Man kan for eksempel bruge Yamipod som findes til alle større systemer: http://www.yamipod.com/main/modules/home/